مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان خبر داد

راه‌اندازی سالانه 50خانه ورزش روستایی در استان اصفهان

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: به همت هیأت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان، به‌طور میانگین سالی ۵۰ خانه ورزش روستایی ایجاد و راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد سلطان‌حسینی در مجمع انتخاباتی هیأت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان اصفهان که بعداز ظهر امروز در سرای ورزشکاران برگزار شد، اظهار کرد: جعفری یکی از روسای فعال فدراسیون‌های ورزشی است که حداقل هر یک ماه یک‌بار در استان میزبان وی هستیم و در فدراسیون نیز منشا خدمات بزرگی بوده است.

وی افزود: هیأت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی یکی از هیأت‌های برتر استانی و کشوری است و به دلیل اینکه مجمع تنها با یک کاندیدا برگزار می‌شود، منعی برای تعریف از هیأت وجود ندارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به حضور تنها یک کاندیدا در این مجمع بیان داشت: وقتی مجمع یک کاندیدا دارد، یعنی اینکه سایر افراد به این نتیجه رسیده‌اند که تنها نامزد مجمع می‌تواند روش‌های گذشته را ادامه بدهد.

وی راه‌اندازی خانه ورزش روستایی را اقدام موثری برشمرد و گفت: به همت هیأت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان، به‌طور میانگین سالی ۵۰ خانه ورزش روستایی ایجاد می‌شود که در برخی از مراسم‌های افتتاحیه، حضور داشته و از نزدیک شور و شعف اهالی روستا را دیدم که در مواقعی از احساس مربوط به افتتاح وزرشگاه نقش‌جهان بیشتر بود.

وی ادامه داد: استان اصفهان در حوزه‌های مختلف توفیقات زیادی داشته و در حوزه ورزش نیز در سه سال گذشته، در حوزه ورزش قهرمانی برترین استان بوده است.

سلطان‌حسینی با اشاره به شهادت ورزشکار مدافع حرم، محسن حججی متذکر شد: چهره مصمم ‌شهید حججی در آخرین لحظاتی که برای شهادت آماده می‌شود، اقتدار و هویت ایرانی را نشان‌ می‌دهد،  حالت چهره او با قهرمان المپیک هم قابل مقایسه نیست زیرا پای یک امر دنیوی در میان نیست.

این مقام مسؤول یادآور شد: اگر امروز آرامش وامنیت داریم، مرهون فداکاری جوانانی همچون حججی است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.