برانکو: عصبانیت منشا به علت تست دو پینگ بود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: منشا به علت پاس ندادن بازیکنان ناراحت نبود بلکه عصبانیت وی به دلیل تست دوپینگ بود.

 به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز درباره بازیکنان به منشا پاس نمی دهند، اظهار کرد: شما توضیح بدهید که چند بار منشا به بازیکنان پاس نداده است یا برعکس این قضیه را بگوئید. من آمارش را دارم و شما بدون دلیل صحبت می کنید. 

منشا هم به بازیکنان پاس نمی دهد 

او ادامه داد: چند بار بازیکنان به منشا پاس ندادند، مسلمان در دقیقه 92  بین فرشاد و منشا ترجیح داد به فرشاد پاس بدهد چرا که وی در موقعیت خوب گلزنی قرار داشت. همچنین منشا در صحنه ای از بازی پاس نداد و خودش به سمت دروازه شوت زد. پس مشکلی در این باره وجود ندارد. من  دو بار  فیلم بازی را دیدم و محسن مسلمان در یک صحنه بین فرشاد احمد زاده و منشا ترجیح داد پاس را به احمد زاده بدهد.

تست دوپینگ متوالی از یک بازیکن معمول نیست 

برانکو تصریح کرد: عصبانیت منشا به این دلیل بود که وی برای سومین بار متوالی برای تست دوپینگ انتخاب شده بود زیرا معمول نیست یک بازیکن به صورت مداوم برای تست دوپینگ انتخاب شود. وی تحمل این قضیه را نداشت که پشت سرهم  تست دوپینگ بدهد. 

استراحت به بازیکنان اصلی معنا ندارد 

سرمربی پرسپولیس درباره احتمال استراحت چند بازیکن برابر سیاه جامگان تصریح کرد: اولین بازی پیش رو برایم اهمیت دارد و بعد از آن بازیکنان شش روز برای ریکاوری زمان دارند ، بنابراین لزومی ندارد به بازیکنان استراحت بدهیم. 

موهایم به علت افزایش سن سفید شده است 

برانکو درباره اینکه گفته بود موهایش در ایران سفید شده است و سکه شانس خود را چه می داند، بیان کرد: من این حرف را نزدم ، این نظر شما است و نظر من نیست. من فقط به علت اینکه زمین به موقع آماده نشده بود عصبانی بودم. موهایم کمی روشن شده است. این موضوع بخشی از حقیقت است و بخش دیگر آن جوک است. حقیقت این است که سنم بالا می رود موهایم سفید می شود. 

همه تیمها مقابل ما بسته بازی می کنند 

او درباره برنامه اش برای  تقابل با تیم سیاه جامگان گفت: همه تیمها برابر ما بسته بازی می کنند و این موضوع شامل حال فولاد و تراکتورسازی و نفت تهران هم می شد. ما زمانی که 2 بر صفر از حریف خود جلو بودیم آنها بسته بازی کردند و این موضوع کار ما را سخت می کند. به هر حال با تمرین کردن و آماده کردن به چنین مشکلاتی غلبه می کنیم. این موضوع برای حریفانمان تبدیل به قاعده شده است که مقابل ما بسته بازی کنند. ما با وجود بازی بسته حریفان خود چندین موقعیت خطرناک گلزنی ایجاد می کنیم . به هر حال ما سخت ترین بازیها را نسبت به دیگر حریفان خود تاکنون داشتیم . بازی با تراکتورسازی که رقابت دیرینه با این تیم داریم. همچنین مقابل قهرمان جام حذفی در تختی بازی کردیم و برابر فولادی بازی کردیم که در ادوار لیگ برتر گربه سیاه ما محسوب می شود. 

نتایج تیم پارس جنوبی غافلگیر کننده است

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه مدعیان قهرمانی را چه تیمهایی می داند، خاطر نشان کرد: در حال حاضر آغاز لیگ برتر فوتبال است و این نتایج معنادار نیست و 27 هفته دیگر باقی مانده است. یقین دارم که تیم های استقلال، سپاهان، تراکتورسازی، ذوب آهن و پارس جم جنوبی  در ادامه لیگ برتر وضعیتشان بهتر می شود. تیم پارس جنوبی تاکنون نتایج غافلگیر کننده بوده است و سایپا هم فراموش نکنید که مربی و تیم خوبی دارد. 

انتهای پیام/ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار