نخستین دوره "جام ریاست فدراسیون جهانی" آسیا؛

محمدی مدال طلای تکواندو را بر گردن آويخت

احمد محمدی نماينده وزن 87- كيلوگرم كشورمان با 3 پيروزی متوالی توانست بر سكوی قهرمانی "جام رياست فدراسيون جهانی" آسيا بايستد.

محمدی مدال طلای تکواندو را بر گردن آويختبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، نخستین دوره مسابقات "جام ریاست فدراسیون جهانی" آسیا (G2) در رده سنی جوانان و بزرگسالان از صبح امروز (شنبه) در سالن "یونیورسال" تاشکند با رقابت‌های اوزان 80-، 87- و 87+ کیلوگرم گروه مردان و اوزان 46-، 49-، 53-، 57-، 67-، 73- و 73+ کیلوگرم گروه زنان آغاز و فردا (يكشنبه) به پایان می‌رسد.

احمد محمدي تكواندوكار وزن هفتم كشورمان در نخستين گام با « سردار اناجایلیجو» از ترکمنستان مبارزه كرد و با نتيجه 23 بر يك پيروز شد. او در دومين مبارزه به مصاف «آمبت شكيوف» قزاق رفت و 17 بر يك به برتري رسيد.

هوگوپوش وزن هفتمي كشورمان در فينال اين رقابت‌ها مقابل «جينتائو ليو» از چين دارنده مدال برنز الميپك نوجوانان 2014 رفت و با شكست (13 بر 6) اين هوگوپوش توانست سكوي قهرماني اين دوره از رقابت‌ها را به نام خود ثبت نمايد.

هدایت این تیم برعهده «فریبرز عسکری» به عنوان سرمربی و «علی محمد بسحاق» به عنوان مربی می‌باشد.

گفتني است؛ مسابقات "جام ریاست فدراسیون جهانی" در منطقه آسیا G2 است و به نفرات اول تا سوم به ترتيب 20،‌ 12 و 7.20 امتياز در راستاي افزايش رنكينگ المپيك تعلق مي‌گيرد.

انتهای پیام/

محمدی طلایی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار