رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی خبر داد:

میزبانی اصفهان برای بزرگ‌ترین رویداد ورزشی فدراسیون

رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی گفت: اصفهان میزبانی بزرگ‌ترین رویداد ورزشی فدراسیون را بر عهده دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،غلامرضا جعفری در مجمع انتخاباتی هیأت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان اصفهان که امروز در سرای ورزشکاران برگزار شد، اظهار کرد: تلا‌ش‌های مسؤولان هیأت و فعالان آن در رتبه برتر استان اصفهان تجلی پیدا کرده و این مهم در سایه همدلی و همراهی تمام ارکان جامعه ورزش رقم خورده است.

وی با بیان اینکه ورزش استان اصفهان دارای پتانسیل بسیاری زیادی است، افزود: نخستین جشنواره بازی‌های بومی و محلی کشور که تحت عنوان جام ریاست جمهوری در شهریورماه به میزبانی شاهین‌شهر برگزار می‌شود، مهم‌ترین رویداد ورزشی فدراسیون محسوب می‌شود.

رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی خاطرنشان کرد: استان اصفهان ظرفیت بالایی در ورزش به‌ خصوص ورزش روستایی و عشایری داشته و امیدواریم که میزبانی جام ریاست جمهوری نیز در بهترین سطح برگزار شود.

وی خدمت‌رسانی به جامعه روستایی و عشایری را اولویت مهمی برشمرد و گفت: باید دست به دست هم در جهت ظرفیت‌سازی و خدمت‌رسانی به جامعه عشایری و روستایی و به‌ ویژه ورزش این قشر اهتمام کنیم.

گفتنی است در مجمع انتخاباتی هیأت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی، مهدی اسدی برای سومین‌ بار بر کرسی ریاست هیأت تکیه زد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار