مدیرکل استاندارد آذربایجان شرقی؛

اجرای طرح تشدید کنترل کیفی کالا در آذربایجان شرقی

طرح تشدید کنترل کیفی کالا در آذربایجان شرقی اجرا می شود.

اجرای طرح تشدید کنترل کیفی کالا در آذربایجان شرقیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ فرشی حق رو مدیرکل استاندارد آذربایجان شرقی ،گفت: در این طرح گشتهای مشترک از سازمانهای نظارتی و تخصصی همکاری خواهند کرد و در آن پس از بررسی های لازم ضمن تشویق واحد هایی که استاندارد های لازم را رعایت می کنند با واحد هایی که اصرار بر تخلف دارند برخورد جدی خواهد شد.


فرشی حق رو افزود: در طرح تشدید کنترل کیفی محصولات تولیدی ، نام واحدهای تولیدی متخلف از طریق مطبوعات و رسانه اعلام خواهد شد و طبق دستور صریح استاندار آذربایجان‌شرقی مبنی بر رعایت حقوق شهروندی، این طرح شامل همه محصولات خواهد شد.


وی با تاکید براینکه محصولات تولیدی در استان از کیفیت بالایی برخوردار است ، افزود: استان آذربایجان‌شرقی در بحث کیفیت محصولات تولیدی شرایط مطلوبی دارد ولی این به آن معنا نیست که از ارتقای کیفی همزمان با تکنولوژی روز غافل شویم.


فرشی حق رو افزود: استان آذربایجان شرقی دارای کمترین تخلف در کیفیت محصولات تولیدی است ودر این رهگذر بیش از یک‌هزار و ۴۰۰ مدیر کیفی، دقت لازم را در ارزیابی کیفی محصولات تولیدی انجام می دهند.


وی رسالت رسانه‌ها را در این خصوص مهم دانست و خاطرنشان کرد : مطبوعات و رسانه های دیداری و شنیداری و همچنین خبرگزاری ها باید با به چالش کشاندن موضوع کیفیت و استاندارد ها ، در بین مردم حساسیت ایجاد کنند.

انتهای پیام/خ


کیفیت بالای محصولات تولیدی درآذربایجان شرقی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار