پایان مرحله نخست لیگ دو و میدانی بانوان با جابجایی 2رکورد ملی و باشگاهی

مرحله نخست رقابت های لیگ دو و میدانی با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

به گزارش خبرنگارپایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان مرحله نخست بیست و یکمین دوره رقابت های قهرمانی باشگاه های کشور که از روز گذشته در ورزشگاه آفتاب انقلاب آغاز شده است.در ادامه روز دوم این رقابت ها ورزشکاران در ماده های مختلف به مصاف یکدیگر رفتند که نتایج آنها بدین شرح است.

400 متر با مانع:

الهه سیفی از دانشگاه آزاد اسلامی با ثبت زمان 1:04.71 دقیقه به مقام نخست دست یافت و پس از او به ترتیب  ندا قریشی و  رقیه موسوی در مکان های بعدی جای گرفتند.

پرش سه گام:

جواهر زمانی از تیم دانشگاه آزاد با پرشی به میزان 12:71 به عنوان قهرمانی دست یافت و پس از جواهر زمانی به ترتیب ثریا قلیچ نیازی و  پردیس عبدالحمدی در رده های بعدی جای گرفتند.

800 متر:

هانیه ثمری از دانشگاه آزاد اسلامی با ثبت زمان 2:14.72 دقیقه اول شد و پس از او، ساجده فانی از دانشگاه پیام نور خراسان رضوی و زهرا میرزایی از صبا بتن به عناوین دوم و سوم بسنده کردند.

نتایج 3000 متر بامانع:

 سمیرا زمانی از دانشگاه پیام نور خراسان رضوی با ثبت زمان 11:27.78 دقیقه قهرمان شد و پس از او  نرگس خانی  و نجیبه شرشبی در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.همچنین  سمیرا زمانی از باشگاه دانشگاه پیام نور خراسان رضوی توانست رکورد باشگاهی 3000 متر بامانع جابجا کند.

200متر:

الهام کاکلی از دانشگاه آزاد اسلامی اول شد و پس از کاکلی،فرزانه فصیحی و مریم محبی به رده های دوم و سوم اکتفا کردند.

پرتاب دیسک:

ژاله کاردان از دانشگاه آزاد با ثبت رکورد 44:21 در رده نخست جای گرفت و پس از او به ترتیب الهام سمرقندیان و زهرا قربانیان از تیم های دانشگاه آزاد اسلامی و امیر سنگسر سمنان دوم و سوم شدند.

پرش با نیزه:

مهسا میرزا طبیبی از دانشگاه آزاد اسلامی با پرشی به میزان 3:51 قهرمان شد و سارا رحیم خان و نیلوفر فشخورانی در مکان های بعدی جای گرفتند.در ضمن  مهسا میرزا طبیبی از باشگاه دانشگاه آزاد اسلامی رکورد ملی و باشگاهی پرش بانیزه را که پیش از این در اختیار خودش بود توانست جابجا کند.

پرتاب وزنه:

سپیده توکلی نیک از دانشگاه آزاد با پرتابی به میزان 12:43 به مقام قهرمانی دست یافت و پس از توکلی،مریم نوروزی و ثنا دادرس در رده های بعدی قرار گرفتند.

 4در 400 متر امدادی:

تیم دانشگاه پیام نور خراسان رضوی با ثبت زمان 3:59:47 بر سکوی نخست جای گرفت و پس از این تیم به ترتیب تیم های دانشگاه آزاد اسلامی و صبا بتن به رده های دوم و سوم قناعت کردند.

10 هزار متر:

پریسا عرب از دانشگاه آزاد اسلامی با حد نصاب  39:09:68دقیقه قهرمان شد و افسانه فریدی و فاطمه سرشتی در مکان های بعدی جای گرفتند.

هفتگانه:

شیرین نوتاش با کسب امتیاز 3769 امتیاز قهرمان شد و پس از این ورزشکار،سمیرا خجسته و شقایق کشاورز به عنوان نایب قهرمانی و سومی بسنده کردند.

همچنین هانیه ثمری از باشگاه دانشگاه آزاد اسلامی با ثبت رکورد 2:14.72 دقیقه رکورد باشگاهی ماده 800 متر را شکست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار