پیام توییتری سندرز در محکومیت خشونت‌های نژادپرستان آمریکایی در ویرجینیا+توییت

سناتور ایالت ورمونت آمریکا در پیامی توییتری خشونت‌های امروز نژادپرستان سفیدپوست آمریکایی را در شهر شارلوتسویل محکوم کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ برنی سندرز، سناتور ایالت ورمونت آمریکا و نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2016 این کشور، در پیامی توییتری خشونت‌های امروز نژادپرستان سفیدپوست آمریکایی را در شهر شارلوتسویل محکوم کرد.

برنی سندرز در صفحه توییتر خود نوشت: راهپیمایی ملی‌گرایان سفیدپوست در شارلوتسویل نمایش شرم‌آور نژادپرستی و نفرت است. این مسئله در جامعه ما جایی ندارد.

سناتور ایالت ورمونت در ادامه ضمن همدردی با قربانیان حمله امروز به معترضان به تجمع نژادپرستانه سفیدپوستان آمریکایی در شهر شارلوتسویل، نوشت: با افزایش خشونت‌های ناشی از نفرت و تشدید خصومت‌ها علیه گروه‌های اقلیت‌ (در آمریکا) اکنون بیش از هر زمان دیگری باید در برابر کسانی که برادران و خواهران ما را تهدید می‌کنند، بایستیم.

تجمع امروز افراد سفید برتربین در شهر شارلوتسویل ایالت ویرجینیا، با درگیری میان نژادپرستان و مخالفان نژادپرستی به خشونت کشیده شد. همچنین بر اثر برخورد عمدی یک دستگاه خودرو به معترضان به تجمع نژادپرستانه امروز، چندین نفر زخمی و دست کم یک نفر تاکنون کشته شده است.

 

پیام توییتری سندرز در محکومیت خشونت‌های نژادپرستان آمریکایی در ویرجینیا+توییت

 

انتهای پیام/

برنی سندرز خشونت‌های امروز شهر شارلوتسویل را محکوم کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار