کشف محموله ۱۰۰ کیلویی تریاک در رودبار جنوب

فرمانده انتظامی شهرستان رودبارجنوب از کشف محموله ۱۰۰ کیلویی تریاک در عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،  سرهنگ رضا فیروز بخت فرمانده انتظامی رودبار جنوب گفت:در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر، پس از هفته ها کار اطلاعاتی، در نهایت پلیس رودبار جنوب از فعالیت یک باند تهیه و توزیع مواد افیونی که قصد انتقال مقادیری مواد مخدر از مرز های شرقی و از مسیر رودبارجنوب به مرکز کشور را داشتند مطلع شده و رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران بعد از انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی در نهایت متوجه شدند باند مذکور قصد دارند محموله‌مواد مخدر را به وسیله یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ حمل نمایند.

سرهنگ فیروز بخت گفت: بلافاصله اکیپ های عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با کمک دیگر عوامل انتظامی بصورت نامحسوس وارد عمل شده و محورهای مواصلاتی را تحت نظر گرفتند تا در نهایت خودروی مذکور را شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند.

وی افزود: سوداگران مرگ که متوجه حضور پلیس شده و عرصه را بر خود تنگ دیدند با رها کردن محموله مواد مخدر از صحنه متواری شدند.
فرمانده انتظامی رودبارجنوب با اشاره به کشف مقدار ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در این عملیات گفت :تلاش برای دستگیری سوداگران مرگ نیز به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان است.
فیروز بخت در پایان با بیان این مطلب که سبزپوشان عرصه نظم و امنیت اجازه جولان دادن به سوداگران مرگ را نخواهند داد، از عموم شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در خصوص قاچاق مواد مخدر سریعا مراتب را از طریق سامانه فوریتهای پلیسی ۱۱۰ و یا سامانه ۱۲۸ پلیس مبارزه با مواد مخدر در میان بگذارند.

انتهای پیام/ی

کشف محموله 100 کیلویی تریاک در رودبار جنوب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.