تظاهرات گسترده علیه نتانیاهو در اراضی اشغالی+ تصاویر

حدود سه هزار نفر از ساکنان اراضی اشغالی علیه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تظاهرات کرده و خواستار استعفای وی شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه صهیونیستی تایمز آو اسرائیل؛ حدود شش ماه است که ساکنان اراضی اشغالی هر شنبه شب نزدیک به محل زندگی «افیخای مندلبلیت»، دادستان و مشاور قضایی کابینه رژیم صهیونیستی، در شهر «پتخ تیکوا» تظاهرات می‌کنند تا اعتراض خود را نسبت به نحوه عملکرد وی در پرونده فساد دولتی نشان دهند. اما با توجه به جدی شدن پرونده فساد مالی «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، در دو هفته اخیر صدها نفر در این تظاهرات شرکت کردند و حتی در شهرهای دیگر فلسطین اشغالی نیز برگزاری تظاهرات‌های مشابهی علیه نخست وزیر گزارش شده است.

تظاهرات گسترده علیه نتانیاهو در اراضی اشغالی+ تصاویر

هزاران صهیونیست شامگاه شنبه در شهرک‌های مختلف اراضی اشغالی تظاهرات کرده و خواستار استعفای بنیامین نتانیاهو به دلیل اتهامات فساد مطرح شده علیه وی شدند.

حدود سه هزار صهیونیست نیز مقابل منزل «افیخای مندلبلیت» نزدیک تل‌آویو جمع شده و در اعتراض به نحوه رسیدگی وی به پرونده نتانیاهو تظاهرات کردند.

تظاهرکنندگان، مندلبلیت را به همدستی و خودداری عمدی از صدور کیفرخواست علیه نتانیاهو و همچنین بی‌توجهی به توصیه‌های پلیس علیه وی متهم کردند.

شرکت‌کنندگان در این تظاهرات، استعفای فوری نتانیاهو را خواستار شدند. در شهرهای دیگر اراضی اشغالی مانند بیت‌المقدس، حیفا، بئرشبع، اشدود و مودیعین نیز تظاهرات مشابهی علیه نتانیاهو به راه افتاد.

تظاهرات گسترده علیه نتانیاهو در اراضی اشغالی+ تصاویر

تظاهرات گسترده علیه نتانیاهو در اراضی اشغالی+ تصاویر

چندی پیش که حزب لیکود با وجود مطرح شدن اتهامات فساد نتانیاهو، از او حمایت کرده بود، نیز جمعیت مشابهی در شهرهای مختلف اراضی اشغالی علیه دولت وی دست به تظاهرات زدند.

بنیامین نتانیاهو چهارشنبه گذشته، احزاب مخالف و رسانه‌های رزیم صهیونیستی را متهم کرد با به راه انداختن یک جنگ روانی علیه دولت او سعی دارند وی را از قدرت کنار بزنند و به گفته نتانیاهو، این افراد به دنبال یک کودتا علیه دولت هستند.

علاوه بر نتانیاهو، همسرش سارا نیز به مواردی از فساد مالی متهم است. 

انتهای پیام/

تظاهرات علیه نتانیاهو در فلسطین اشغالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار