برترین‌های مسابقات قهرمانی ورزشی دانش آموزی کشور

برترین‌های روز سوم مسابقات قهرمانی ورزش دانش آموزان پسر کشور در شهرکرد معرفی شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ نفرات برتر سومین روز برگزاری سی و چهارمین دوره از مسابقات قهرمانی ورزشی دانش آموزان پسر کشور در ۲ رشته شنا و بازی‌های بومی و محلی در شهرکرد معرفی شدند.

نفرات برتر مقطع متوسطه در رشته شنا به شرح زیر است:

در ماده مختلط تیمی ۴ در ۵۰ متر، تیم‌های استان اصفهان، خراسان رضوی و البرز مقام‌های برتر را کسب کردند.

در ماده آزاد ۵۰ متر هم سپهر حیدری، شایان کریمی و سید محمد حسینی از استان‌های مرکزی، اصفهان و فارس، و در ماده پروانه ۱۰۰ متر متین سهران، مهرشاد افقری از اصفهان و جواد صدوقی از خراسان رضوی اول تا سوم شدند.

در رشته ۵۰ متر قورباغه نیز متین سهران، مهرشاد سالک و معراج توروه از استان‌های اصفهان، کرمانشاه و خراسان رضوی و در ماده آزاد تیمی ۱۰۰ در ۴ متر استان‌های اصفهان، فارس و خراسان رضوی مقام‌های اول تا سوم را کبه دست آوردند.

در مسابقات شنای مقطع ابتدایی هم نفرات برتر به شرح زیر اعلام شد:

در ماده ۴ در ۵۰ متر آزاد امدادی در رده سنی ۱۱ تا ۱۲ سال، استانهای تهران، کردستان و خراسان رضوی و در ماده ۵۰ متر پروانه نیز محمدحسن شکری و سید حسان بنی هاشمیان از استان تهران و معین رحمانی از استان یزد عناوین برتر را به دست آوردند.

در ماده ۵۰ متر پروانه در رده سنی ۱۰ سال هم آرین خازه و رادین اصغری از کردستان و صدرا هاتف از تهران و در ماده ۱۰۰ متر قورباغه ۱۱ تا ۱۲ سال، سید علیرضا ذوالنوری، علی اصغر مسعودی و آکام طهماسبی از استان‌های کرمانشاه، گلستان و کردستان اول تا سوم شدند.

در بخش بازی‌های بومی محلی هم استان های کرمانشاه، قزوین و خراسان شمالی به مقام‌های اول تا سوم رسیدند.

همچنین در بازی کبدی دوره متوسطه، استان‌های یزد، البرز و گلستان مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

گفتنی است: سی و چهارمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزی پسر کشور با شرکت ۷۰۰ ورزشکار در ۲ مقطع ابتدایی و متوسطه اول در سه رشته بازی‌های بوی محلی، شنا و وزنه برداری از ۱۹ تا ۲۴ مردادماه جاری در شهرکرد در حال برگزاری است.

همچنین از ۲۴ تا ۲۸ مرداد، یک هزار ورزشکار دختر در رشته‌های شنا و بازی‌های بومی محلی در بیست و هفتمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزی کشور با هم رقابت می‌کنند.

انتهای پیام/خ

نفرات برتر مسابقات قهرمانی ورزش دانش آموزان پسر 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار