‍ کسب مقام برتر استان ایلام در دومین جشنواره سفره ایرانی

دومین جشنواره سفره ایرانی فرهنگ گردشگری منطقه 3 کشوری در همدان با معرفی برترینها شامگاه روز جمعه با حضور عبدالمالک شنبه زاده مدیرکل میراث فرهنگی استان ایلام و مدیران کل میراث فرهنگی استانهای کردستان ، کرمانشاه و همدان بکار خود خاتمه داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،عبدالمالک شنبه زاده مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام اظهار داشت: هیات داوران جشنواره سفره ایرانی فرهنگ گردشگری در بخش سرآشپز برتر "افضیله مومنی" در استان ایلام را به عنوان سرآشپز برتر و در حوزه مراکز برتر عرضه غذا ، سفره خانه سنتی پدیده به مدیریت "بتول نقدی" به عنوان برتر معرفی کردند .

شنبه زاده با اشاره به استقبال بی نظیر مردم همدان و گردشگران از غرفه های استان ایلام در دومین جشنواره سفره ایرانی و فرهنگ گردشگری، اظهار داشت: خوشبختانه در این دوره نیز توانستیم عناوین خوبی را کسب نماییم و این موضوع نشانگر وجود پتانسیلهای بالا در زمینه غذا و نوشیدنی های سنتی و همچنین افراد توانمند در این زمینه، دراستان ایلام می باشد.

شایان ذکر در آیین اختتامیه جشنواره، لوح جشنواره و تندیس دومین جشنواره سفره ایرانی فرهنگ گردشگری منطقه ۳ کشوری در شهر همدان طی مراسمی با حضور مقامات استان های شرکت کننده به برترین های استان ایلام اهداء گردید.

 

انتهای پیام/ع

دومین جشنواره سفره ایرانی و کسب مقام برتر ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.