احرام اولین گروه کاروان جانبازان در مسجد شجره

اولین گروه زائران جانباز سرافراز میهن اسلامی شب گذشته در مسجد شجره لباس احرام به تن کردند.

به گزار ش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛اولین گروه زائرین جانباز سرافراز میهن اسلامی شنبه شب در مسجد شجره لباس احرام به تن کردند و پس از اقامه نماز لبیک گویان خدای خود را صدا زدند.

حال و هوای امشب شجره متفاوت از شب های دیگر بود، صدای گریه و نم اشک جانبازان عزیز ،نوای یا حسین (ع) و لبیک در هم آمیخته بود تا بار دیگر به یاد بیاوریم که هر چه داریم از سرافرازی و ایثار شهدا و جانبازان عزیزمان است.

احرام اولین گروه کاروان جانبازان عزیز در مسجد شجره

مدیر کاروان جانبازان،  خدمت به جانبازان عزیز را افتخاری بزرگ دانست و خدا را برای این موهبت شکرگزاری کرد.

 که در این سفر پزشک کاروان این عزیزان را همراهی می کند تا در صورت نیاز خدمات پزشکی لازم به این عزیزان ارائه شود.

مدیر کاروان جانبازان با بیان فضای معنوی بالا در کاروان از برنامه های ویژه این کاروان در سفر حج خبر داد و گفت: ۱۰ نفر از جانبازان عزیز این کاروان از برادران اهل تسنن هستند و با عنایت خداوند تا کنون هیچ مشکلی را در سفر شاهد نبودیم و با نگاه ویژه سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری به کاروان جانبازان روند خدمت رسانی مناسب بوده است.

لازم به ذکر است ۴٩ جانباز اعزامی کاروان ۱٧٩٩٩ ویژه جانبازان از سراسر کشور هستند که به اتفاق همراه و با حضور نمایندگان بنیاد شهید در قالب کاروان برنامه ریزی شده سازمان حج و زیارت ۱۶ مرداد ماه به مدینه منوره وارد شدند که امروز21 مردادماه با بدرقه مسئولین ستاد، نمایندگان بعثه و هیئت پزشکی مدینه را به قصد مکه ترک کردند.

بهبود کیفیت خیمه های عرفات در حج تمتع 96

عصر شنبه 21 مردادماه رئیس سازمان حج و زیارت از منطقه محل استقرار حجاج ایرانی در سرزمین عرفات و همچنین محل اسکان زائران ایرانی در مزدلفه بازدید کرد .

وی ضمن بازدید از مشاعر مقدس که به اتفاق مسئولین اجرایی بخشهای مشاعر انجام شد ، نسبت به پیشرفت کار نصب چادرهای جدید و مرتفع در عرفات و نصب تجهیزات مربوطه نقطه نظرات خود را به مسئولین ستادی ذیربط اعلام کرد .

قرار است جزئیات بیشتر مسائل ایام تشریق ظرف روزهای آتی با طرف های دست اندرکار در عربستان سعودی مطرح شود .

احرام اولین گروه کاروان جانبازان عزیز در مسجد شجره

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار