نماینده مردم دامغان در مجلس;

اختصاص بیش از 9 هزار میلیارد تومان اعتبار به حوزه فرهنگ کشور

۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای رفع مشکلات بخش فرهنگی کشور به این حوزه اختصاص یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، ابوالفضل حسن بیگی نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبارات فرهنگی با تصویب مجلس شورای اسلامی در اختیار نهادهای فرهنگی چون وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی و صداوسیما قرارگرفته است گفت : برای اینکه دستگاه‌های فرهنگی بتوانند خدمات خوبی را به جامعه ارائه کنند نیازمند برنامه‌ریزی مدون و طرح‌های منسجم هستیم.

 

وی بابیان اینکه برخی دستگاه‌های فرهنگی از نبود بودجه مکفی گله‌مند هستند و این امر را سدی در مقابل فعالیت‌های خود عنوان می‌کنند، افزود: در بودجه سال جاری اعتبار خوبی به حوزه فرهنگ اختصاص داده شد و مردم منتظر اجرای درست برنامه‌های فرهنگی و مذهبی هستند.

 

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی آماده است که به دولت و نهادهای فرهنگی در اجرای برنامه‌ها کمک کند و در صورت نیاز اعتبارات لازم را اختصاص می‌دهد.

 

حسن بیگی در دیگر بخش سخنان خود ضمن اشاره به معرفی وزرای جدید دولت دوازدهم به خانه ملت برای اخذ رأی اعتماد افزود: مجلس به وزرای ناکارآمد رأی اعتماد نخواهد داد و تلاش می‌کند افرادی کارآمد و متخصص را روانه دولت کند.

 

وی پایبندی وزرای پیشنهادی به قانون اساسی را ضروری دانست و گفت: الزام به قانون اساسی شروط مجلس در رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی است.

 

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی همچنین ضمن تجلیل از زحمات خبرنگاران اظهار داشت: امروز کارها در دنیا تخصصی و حرفه‌ای است و خبرنگاران ما باید خود را مجهز به تخصص و اطلاعات روز کنند.


انتهای پیام / ه


اختصاص اعتبار به حوزه فرهنگ کشور


منبع : مهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.