جمع آوری مدارس چند پایه در گیلان

مدیرکل نوسازی مدارس گیلان: باید مدارس چند پایه در گیلان جمع آوری شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛علی اکبر اوسط مقدم مدیرکل نوسازی مدارس گیلان امروز در نشست با خبرنگاران و تجلیل از فعالان اصحاب رسانه گفت: عدم ایستایی فضاهای آموزشی از دغدغه‌های اصلی ما است که با جدیت درحال پیگیری هستیم.

وی با بیان اینکه تا زمانی که تجمیع دانش آموزان روستاهای همجوار اندیشیده نشود و زیرساخت‌ها فراهم نشود مدارس چند پایه احداث خواهد شد افزود: در تلاشیم تا مدارس چند پایه در گیلان جمع آوری شود.

مدیرکل نوسازی مدارس گیلان گفت:سازمان نوسازی مدارس به دنبال بهره برداری مطلوب از برخی فضاهای آموزشی استان است و باید فضای آموزشی مدارس را برای توسعه کتابخانه‌ها به صورت مشارکتی مورد بهره برداری قرار دهیم.

علی اکبر اوسط مقدم با اشاره به عدم استفاده از برخی فضاهای آموزشی در روستاها به دلیل کمبود جمعیت افزود: گسترش و رونق فضاهای آموزشی در گیلان نیازمند نگاه ویژه است تا دانش آموزان مناطق محروم دغدغه فضای آموزشی نداشته باشند.

وی از احداث کتابخانه در مدارس خیرساز گیلان خبر داد و تصریح کرد: باید تلاش شود تا فضای آموزشی مدارس کاربردی شود و استفاده های بهینه و بیش از پیش از محیط آموزشی و تحصیلی مدارس گرفت.

 

انتهای پیام/م.ع

تلاش برای جمع آوری مدارس چند پایه در گیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.