رونمایی از پوستر دومین جشنواره خیرین کتابخانه‎ساز کردستان

از پوستر دومین جشنواره خیرین کتابخانه ‎ساز استان کردستان با حضور اعضای انجمن در سالن جلسات اداره کل کتابخانه‏ های عمومی رونمایی شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،اسماعیل احمدی مدیرکل کتابخانه ‎ های عمومی استان کردستان در ابتدای این مراسم با اشاره به نقش مهم کتابخانه‏ های عمومی در توسعه کشور، گفت: کتاب رکن اساسی فرهنگ و از نیازهای مهم جامعه است.

وی افزود: نخستین جشنواره خیرین کتابخانه ‏ساز کردستان در سال گذشته با استقبال بی نظیری از سوی مردم نوع دوست استان برگزار شد و این امر انگیزه متولیان را برای برگزاری جشنواره‏ های بعدی مضاعف کرد.

وی ادامه داد: جلب مشارکت اقشار مختلف مردم به‏ ویژه خیرین در راستای کمک به کتابخانه‏ های عمومی یکی از نیازهای اصلی در استان کردستان است و دومین جشنواره خیرین کتابخانه ‎ ساز استان  نیز بر همین اساس برگزار می‌‏شود.

وی نقش خیرین را در هر جامعه ای بسیار ارزنده و مهم ارزیابی کرد و گفت: بدون شک حمایت این قشر از کتابخانه ‎ های عمومی نیز منشاء خیر و برکت برای این بخش فرهنگی خواهد بود.

احمدی گفت: برنامه‏ ریزی های لازم برای برگزاری این مراسم انجام گرفته و تلاش ما این است که جشنواره مذکور به بهترین شکل برگزار شود.

طراح پوستر دومین جشنواره خیرین کتابخانه ساز استان کردستان نیز در ادامه مراسم عنوان کرد: در فضای فرهنگی، علمی و اجتماعی موجود جامعه، کتاب دریچه‌ای است به روی آسمان صاف و پاک دانش و معرفت و کتابخانه یک پالایشگاه فرهنگی است.

شعیب مکتب‏داری بیان کرد: پوستر دومین جشنواره خیرین کتابخانه‏ ساز بر این اساس طراحی شد که بتواند نقش کتابخانه را به عنوان یک پالایشگاه فرهنگی ویژه به خوبی نشان دهد.

انتهای پیام/م

پوستر دومین جشنواره خیرین کتابخانهساز کردستان رونمایی شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.