اسدی فر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

درآمد ۷۵ میلیاردی معاونت علمی فناوری از خدمات آزمایشگاهی مرجع

رئیس شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی  معاونت علمی گفت: آزمایشگاه مرجع یک میلیون و 6 هزار خدمت به 50 هزار نفر ارائه می کند که تاکنون 75 میلیارد تومان از محل ارائه خدمات آزمایشگاهی درآمد کسب کرده است.

درآمد ۷۵ میلیاردی حاصل از خدمات آزمایشگاهی معاونت علمی فناوریاسدی فر رئیس شبکه  آزمایشگاهی فناوری های راهبردی  معاونت علمی فناوری در گفت و گو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: شبکه آزمایشگاهی فناوری‎های راهبردی با هدف کاهش هزینه‌ها و تسهیل در دسترسی استادان و دانشجویان به خدمات تخصصی آزمایشگاهی در سراسر کشور راه‌اندازی شده است.

وی بیان کرد: تا به امروز، بیش از 300 دانشگاه، پژوهشگاه و شرکت خصوصی در شبکه آزمایشگاهی عضو شده و خدمات ارائه می‌کنند. برنامه‌ها و فعالیت شبکه آزمایشگاهی سبب رشد و بهبود سطح کیفی و کمی تحقیقات و پژوهش‌ها در کشور می‌شود.

در دسترس بودن اطلاعات 8هزار تجهیز آزمایشگاهی در دسترس پژوهشگران

اسدی فرد ادامه داد: شبکه آزمایشگاهی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در زمینه‌های تعمیر و نگهداری تجهیزات، آموزش کارشناسان آزمایشگاه‌ها، ارتقای تجهیزات و همچنین خرید تجهیزات جدید، مراکز آزمایشگاهی عضو شبکه را کمک می‌کند.

رئیس شبکه  آزمایشگاهی فناوری های راهبردی  معاونت علمی فناوری تصریح کرد: شبکه آزمایشگاهی فناوری‎های راهبردی فعالیت خود را از سال 1393 آغاز کرده و تا کنون توانسته ‎است اطلاعات بیش از 400 آزمایشگاه و بیش از هشت هزار تجهیز آزمایشگاهی را در دسترس پژوهشگران و صنایع کشور قرار دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار