ماساژدرمانی با آتش + فیلم

ماساژ آتش، شیوه جدیدی است که اطبا چینی برای بیماران خود تجویز می‌کنند؛ شیوه‌ای که به گفته کارشناسان، باعث باز شدن رگ‌ها و عضلات بدن می‌شود.

ماساژ با شعله‌های آتش + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ماساژورهای چینی پس از آزمایش روش‌های مختلف، حالا گویا به ماساژ با شعله‌های آتش روی آورده‌اند؛ روشی که در آن با استفاده از بخار و آتش، منافذ پوست باز شده و مویرگ‎ها به خوبی درگیر خواهند شد.

پس از مالیدن مقداری الکل روی پوست، ماساژ با گلوله‌های آتشین انجام می‌گیرد تا گرمای ایجادشده در بدن فرد، نوع خاصی از آرامش و راحتی را به همراه بیاورد، تجربه‌ای شگفت‌انگیز که معمولا با کمی ترس برای مراجعین همراه خواهد بود.

 

 
انتهای پیام/

ماساژدرمانی، شیوه جدید اطباء چینی

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۷ ۰۷ شهريور ۱۳۹۶
با سلام
این یه روش سنتی که از قدیم الایام توی کشور خودمون انجام میشد. من یادم هست وقتی بچه بودم ( بیش از ۳۰ سال پیش ) مادر بزرگ خودم که یک زن روستایی بود برای ماساژ بیماران که از درد ناحیه ای از بدن ماساژ استفاده میکرد البته با کمی تفاوت
به اینصورت که نوک اول نوک پنبه رو آغشته به الکل و در موضع دردناک قرار میداد سپس نوک پنبه رو با کبریت روشن میکرد بعد با یه استوانه مثل لیوان رو اون رو میشوند تا باعث میشد هم آتیش پنبه خاموش بشه و هم بخار الکل اون موضع در بر بگیره و بعد با رطوبت ایجاد شده از بخار الکل موضع آسیب دیده رو ماساژ میداد به نظر من بهتره در طب سنتی خودمون مورد رو جستجو بکنیم
با تشکر از زحمات فراوان شما
آخرین اخبار