مدیر سابق ارتباطات کاخ سفید: توطئه گرانی درون کاخ سفید به دنبال خلع ترامپ از قدرت هستند

مدیر سابق ارتباطات کاخ سفید اعلام کرد برخی افراد درون کاخ سفید در صدد خلع ترامپ از قدرت هستند.

مدیر سابق ارتباطات کاخ سفید: توطئه گرانی درون کاخ سفید به دنبال خلع ترامپ از قدرت هستندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از ای بی سی، مدیر سابق ارتباطات کاخ سفید از اظهارات ترامپ درباره شارلوتسویل انتقاد کرد و گفت: رئیس جمهور آمریکا باید خشن تر از این باشد.

آنتونی اسکاراموچی، مدیر سابق ارتباطات کاخ سفید مدعی است، برخی افراد درون کاخ سفید درپی بیرون انداختن ترامپ از کاخ سفید هستند.

اسکاراموچی، کارکنان کاخ سفید را به توطئه ضد دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور متهم کرد و گفت: این افراد تمایلی ندارند تا حقیقت را به ترامپ بگویند. 

اسکاراموچی در مدت کوتاه حضور خود در کاخ سفید، نزدیکان ترامپ و حتی رئیس دفتر وقت وی را به درز اطلاعات متهم کرده بود، درز اسناد اقدامات سئوال برانگیز ترامپ در رسانه ها، که به نظر می رسد از سوی بازماندگان دوران اوباما صورت می گیرد، به یکی از مشکلات اساسی دولت وی تبدیل شده است.

اسکاراموچی امروز در یک برنامه زنده در شبکه خبری ای بی سی نیوز در ادامه انتقاد از وضعیت درون کاخ سفید، گفت: برخی افراد درون این مجموعه عریض و طویل درصدد خلع ترامپ از قدرت هستند.

وی گفت: آنچه در واشنگتن در جریان است از این قرار است که رئیس جمهور، نماینده نظام سیاسی نیست به همین خاطر، برخی به هر دلیلی که هست، تصمیم به بیرون کردن ترامپ از کاخ سفید گرفته‌اند.

این مدیر سابق کاخ سفید در ادامه افزود: فکر می کنم عناصری در واشنگتن و البته درون کاخ سفید هستند که درپی تضمین منافع و پیشبرد برنامه رئیس جمهور نیستند. اسکاراموچی که تنها ۱۰ روز در این سمت در کاخ سفید حضور داشت، تأکید کرد من پیشتر برخی از نام های مرتبط با این جریان را ارائه کرده ام.

اسکاراموچی چند روز پیش از استعفا، رینس پریباس مدیر سابق کارکنان کاخ سفید را به درز اطلاعات و استیو بنن استراتژیست ارشد کاخ سفید را به ساختن برند شخصی با سو استفاده از جایگاه ریاست جمهوری متهم کرده بود.آنتونی اسکاراموچی پس از برکناری ناگهانی پریباس و جایگزینی ژنرال جان کلی، گفت: برای باز ماندن دست کلی در چینش نیروهایش، از کاخ سفید می رود.

 

انتهای پیام/

توطئه ضد ترامپ در کاخ سفید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار