نجار در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

اختصاص یک میلیارد تومان اعتبار براى استان‌هاى سيل زده شمالی

رئیس سازمان مدیریت بحران گفت: با پيگيرى‌هاى انجام شده يک ميليارد تومان براى استان‌هاى سيل زده شمالی در نظر گرفتيم.

1میلیارد تومان به صورت هزينه‌اى براى استان‌هاى شمالی سيل زده در نظر گرفتيم /تصویب تخصيص اعتبار به مناطق سيل زده ایرانشهر در دولتاسماعيل نجار رئيس سازمان مديريت بحران كشور در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سياسى باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرين گزارش دريافتى از وقوع سيل در استانهاى شمالى كشور اظهار داشت: عصر روز گذشته جسد يک كودک كه از مفقودان سيل استان گلستان بود، كشف شد.

وى افزود: براساس گزارش‌هاى دريافت شده مجموعا 13 نفر در اثر وقوع سيل جان خود را از دست داده‌اند.

نجار ادامه داد: متاسفانه 2 نفر در اثر سيل و يک نفر در اثر طوفان در استان گلستان، يک نفر در خراسان شمالى، 9 نفر هم در خراسان رضوى ، 5 نفر در كلات، 2 نفر در دره گز، يک نفر در فريمان و يک نفر هم در نيشابور جان خود را از دست دادند.

رئيس سازمان مديريت بحران كشور خاطرنشان كرد: يک نفر در استان گلستان و 4 نفر در خراسان رضوى مفقود هستند.

وى اضافه كرد: كارشناسان در حال بررسى و ارزيابى خسارات وارد شده به مناطق سيل زده هستند.

نجار ادامه داد: با پيگيرى‌هاى سازمان مديريت بحران يک ميليارد تومان به صورت هزينه‌اى براى استان‌هاى سيل زده شمالی در نظر گرفتيم همچنين كارشناسان به محض برآورد خسارت، موضوع تامين اعتبار را به دولت منعكس می‌كنند.

رئيس سازمان مديريت بحران كشور با اشاره به تامين اعتبار براى جبران خسارت ناشى از سيل ايرانشهر در استان سيستان و بلوچستان ياداورشد: تخصيص اعتبار به مناطق سيل زده استان سيستان و بلوچستان در هیئت دولت مصوب شده است.

انتهای پیام/

آخرین وضعیت رسیدگی به سیل‌زدگان استان‌های شمالی کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار