در ولگاگراد روسیه

برگزاری نمایشگاه تخصصی توانمندیهای اقتصادی مازندران در ولگاگراد روسیه

نمایشگاه تخصصی توانمندیهای اقتصادی مازندران مازندران از ۲۵ تا ۲۸ مردادماه در ولگاگراد روسیه برگزار می شود.

به  گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حسن خیریانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران در جلسه برنامه ریزی نمایشگاه تخصصی توانمندی های اقتصادی مازندران در ولگاگراد گفت:  در این نمایشگاه ۴۲ تولیدکننده، صادرکننده و تجار استان  از ۲۵ تا ۲۸ مردادماه به عرضه و نمایش توانمندی ها می پردازند.

 

وی بسترسازی برای گسترش صادرات غیرنفتی و مقاومتی و توسعه صادرات را هدف نمایشگاه تخصصی توانمندی های اقتصادی ایران در ولگاگراد برشمرد و افزود: یکی از مصادیق بسته رونق تولید، توسعه صادرات غیرنفتی است.

 

معاون استاندار مازندران با تاکید بر توسعه دیپلماسی اقتصادی مازندران به موقعیت جغرافیایی و همسایگی با کشورهای حاشیه خزر و مازاد تولید محصولات کشاورزی خواستار توجه به صادرات غیرنفتی شد و گفت: تولید ۱۸۰ هزار تن کیوی و بیش از دو میلیون تن تولید مرکبات ضرورت توجه به صادرات را الزامی می سازد.

 

خیریانپور از ولگاگراد به عنوان یکی از استان های مهم روسیه یاد کرد و افزود: نمایشگاه تخصصی توانمندی های اقتصادی فرصتی مناسبی برای توسعه صادرات استان است و بخش خصوصی باید در زمینه شناساندن فرصت ها و قابلیت های مازندران در این استان تلاش بیشتر کند.

 

وی خواستار عرضه توانمندی های مازندران به نحو شایسته و مطلوب در نمایشگاه تخصصی توانمندی های ایران در ولگاگراد شد.

 

انتهای پیام/آ

 

نمایش توانمندیهای تولید کنندگان مازندران در روسیه


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار