مدیرعامل گروه تعاونی پیشگامان؛

جهرمی توانایی ارتقای حوزه ارتباطات را دارد

مدیرعامل گروه تعاونی پیشگامان گفت: سوابق اجرایی وزیر پیشنهادی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نشان می دهد جهرمی توانایی ارتقای حوزه ارتباطات را دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ رضایی نژاد مدیرعامل گروه تعاونی پیشگامان گفت: سوابق اجرایی وزیر پیشنهادی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نشان می دهد که وی این قابلیت را دارد که حوزه ارتباطات کشور را به نحو مطلوبی ارتقاء بخشد.

رضایی نژاد به نیاز امروز کشور و مخصوصا حوزه فناوری اطلاعات به پویایی و جوانگرایی اشاره کرد و افزود : جهرمی می تواند نیازهای روز این حوزه را مرتفع کند همان گونه که در مدت مسئولیت در وزارتخانه در حوزه ICT و همچنین شرکت ارتباطات زیرساخت تحولات اساسی ایجاد کرده است که از جمله آن می توان به تغییر چهره‌ شرکت ارتباطات زیرساخت میان کاربران ایرانی، تدابیر کارشناسانه برای رفع مشکلات بنیادی ارتباطی، شفاف‌سازی در بخش اینترنت، بهبود ارتباط شرکت ارتباطات زیرساخت با ارائه‌دهنده‌های اینترنت داخلی، افزایش قراردادها و تبادلات خارجی شرکت ارتباطات زیرساخت و حمایت از استارتاپ‌ها اشاره کرد.

مدیرعامل گروه تعاونی پیشگامان اعتقاد به لزوم دسترسی آزاد مردم به اطلاعات و توسعه کسب و کار های پویا را از جمله خصوصیات مثبت جهرمی برشمرد و بیان کرد: نیاز کشور به تحول در حوزه شهر الکترونیک و هوشمند در سال های آتی امری غیرقابل انکار است که قطعا حضور وزیری نو اندیش، خلاق،پرانگیزه و متخصص همچون جهرمی می تواند در رسیدن به این اهداف بلند موثر باشد.

رضایی نژاد ابراز امیدواری کرد نمایندگان مجلس شورای اسلامی با آینده نگری و انتخاب وزیران شایسته بستر مطلوبی برای تعامل سازنده با جهان در عرصه های مختلف فراهم آورند.

انتهای پیام/ ی

جهرمی توانایی ارتقای حوزه ارتباطات را دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار