دبیرهیئت دوچرخه سواری استان لرستان:

دعوت ۴ رکابزن لرستانی به اردوی تدارکاتی تیم‌ ملی

دبیر هیئت دوچرخه سواری لرستان از دعوت ۴ رکابزن زیر ۲۳ سال لرستانی به اردوی تدارکاتی تیم‌های ملی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  فرزاد، دبیر هیئت دوچرخه سواری لرستان گفت: این اردو جهت انتخاب نفرات مستعدبه منظور پشتوانه سازی تیم‌های ملی استقامت و نیمه استقامت در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و امید تا تاریخ ۱ شهریور ماه در محل کمپ تیم‌های ملی مجموعه آزادی تهران برگزار می‌شود.


وی با بیان اینکه سه نفر از این رکاب زنان لرستانی نوجوانان زیر ۱۶ سال هستند، گفت: آبتین بیرانوند از خرم آباد، آرین پاپی از دورود و ارسلان فرزاد از بروجرد رکابزنان نوجوان و آینده داری هستند که از لرستان به این اردو دعوت شده اند.


فرزاد با بیان اینکه این اردو یک اردوی استعداد یابی نوجوانان محسوب می‌شود، افزود: کمیته استعدادیابی فدراسیون با دعوت دوچرخه سواران ۱۶ ساله به اردو پس از آموزش‌های اولیه دوچرخه سواری پیست، گروهی وتیمی آن‌ها را بعد از آمدن به رده جوانان برای ورود به تیم ملی آماده می‌کند.


فرزاد در ادامه گفت: همچنین محمد امین مرادی رکابزن دیگر لرستانی در رده سنی امید به این اردو دعوت شده است که اگر به آمادگی لازم برسد به مسابقات قهرمانی جهان در نروژ اعزام خواهد شد.


دبیر هیئت دوچرخه سواری لرستان با اشاره به حضور "کسری باقر پور" رکابزن مستعد بروجردی دراردوی تیم ملی، خاطر نشان کرد: "کسری باقر پور" نیز در اردوی تهران است و آماده اعزام به مسابقات قهرمانی جوانان جهان (ایتالیا) در دوچرخه سواری جاده است.

انتهای پیام/ د

دعوت ۴ رکابزن زیر ۲۳ سال لرستانی به اردوی تیم ملی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار