شکستن خط لوله اصلی انتقال و قطعی آب در همدان

بر اثر سهل انگاری کارگران راه آهن همدان به سنندج از بعدازظهر دوشنبه خط انتقال اصلی آب شهر همدان دچار شکستگی شد.

شکستن خط لوله اصلی انتقال و قطعی آب در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مناطق متخصصین، استادان، اعتمادیه،سعیدیه، پردیس، جهان نما، رکنی، شهرک مدرس، شهرک الوند، بلوار بعثت، مهدیه، مریانج، دیزج و شهرک امیرکبیر دچار قطعی کامل آب شدند.

حمید عزیزی، مدیر روابط عمومی آبفا همدان ضمن پوزش از اختلال به وجود آمده در این حوزه از شهروندان این مناطق درخواست کرد، با نهایت صرفه جویی در مصرف آب موجود در مخازن، این شرکت را در تأمین دوباره آب شهر همدان یاری کنند.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: پیمانکار اجرای عملیات خط آهن همدان - سنندج در حین کار موجب شکستگی خط اصلی لوله آب همدان شد.

عزیزی اظهار داشت: از همان دقایق اولیه پرسنل آبفا در محل حادثه حاضر شدند، اما چون باید آب مخازن را تخلیه کرده و اتصالات جدیدی را به کار می‌گرفتند، کار تعمیراتی به طول انجامید.

وی تصریح کرد: آب تعدادی از مناطق همدان که از آب زون اصلی برخوردار بودند، قطع شده و پیش‌بینی می‌شود که به زودی اتصال آب انجام شود هرچند ممکن است برقراری کامل آب تا 8 صبح سه شنبه به طول بیانجامد.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان همدان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ممکن است عملیات تعمیر طولانی و پر شدن دوباره مخازن آبرسانی طولانی شود، از شهروندان تقاضامندیم تا حد ممکن در مصرف آب صرفه جویی کنند.

انتهای پیام/ د

قطع شدن آب برخی از مناطق همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.