مسابقات بین المللی بدمینتون بلغارستان؛

مصاف دختران بدمینتون باز ایرانی با حریفان اروپایی

بانوان بدمینتون باز کشورمان امروز در مسابقات بین المللی بلغارستان به مصاف حریفان اروپایی خود می روند.

مصاف دختران بدمینتون باز ایرانی با حریفان اروپاییبه گزارش  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، بانوان بدمینتون باز کشورمان امروز و در دومین روز رقابت های بین المللی بدمینتون بلغارستان رو در روی حریفان اروپایی خود قرار می گیرند. سارا دلاوری، ثمین عابد خجسته و هدیه شمس 3 نماینده کشورمان هستند که نخستین دیدار خود در این رقابت ها را برگزار می کنند.

مسابقات بین المللی بدمینتون بلغارستان از صبح دیروز با حضور بدمینتون بازان ۲۳ کشور در سالن اختصاصی شهر صوفیه آغاز شد و در نخستین روز این رقابت ها ۵ ملی پوش کشورمان به میدان رفتند که حاصل دیدارهای امروز ۵ شکست برای آنان بود تا ایرانی ها از دور رقابت های یک نفره حذف شوند.

 مهدی انصاری، بازیکن تیم ملی نوجوانان بدمینتون کشورمان در نخستین دیدار خود در بخش بزرگسالان به مصاف حریفی از کشور میزبان رفت که در نهایت   با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد تا از دوره بازی ها کنار برود. در ادامه سروش اسکندری بازیکن تیم ملی بزرگسالان کشورمان هم  در دیدار دور مقدماتی و در اولین بازی خود به مصاف بدمینتون باز فرانسوی رفت و این دیدار را با نتیجه ۲ بر صفر واگذار کرد و از دور رقابتهای یک نفره مردان حذف گردید.

همچنین آرمین زکی زاده، امیر جباری و ثمین عابد خجسته هم با شکست در مقابل حریفان خود در نخستین بازی وداع زود هنگامی با این مسابقات داشتند. 

مسابقات بین المللی بدمینتون بزرگسالان بلغارستان در روزهای بیست و سوم الی بیست و ششم مرداد ماه جاری با شرکت ۲۳ کشور جهان در شهر صوفیه بلغارستان در بخش یک نفره ، دونفره و تیمی مردان و زنان برگزار می شود.

انتهای پیام /

مصاف نمایندگان بدمینتون ایران با اروپایی ها در رقابت های بلغارستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.