مدیر روابط بین الملل پرسپولیس:

نام رسن را وارد لیست بازیکنان آسیایی کردیم

مدیر روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس گفت: مجوز بازی رسن را روز گذشته دریافت کردیم و امروز نام رسن را به همراه لیست بازیکنان به AFC ارسال کردیم.

 امیر علی حسینی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره حذف بازیکنان جوان پرسپولیس از لیست آسیایی اظهار کرد: این موضوع صحت ندارد و همه بازیکنان از جمله بشار رسن در لیست بازیکنان آسیایی قرار دارند.

او ادامه داد: کنفدراسیون فوتبال آسیا اجازه ثبت نام 30 بازیکن و 20 نفر کادر فنی  را در لیست بازیکنان آسیایی داده است اما ما نام 27 بازیکن را برای afc  ارسال کردیم.

مدیر روابط بین الملل پرسپولیس درباره وضعیت بشار رسن بیان کرد: کارت بازی رسن را روز گذشته دریافت کردیم و امروز نام وی را در لیست بازیکنان آسیایی اضافه کرده و برای afc  فرستادیم تا با مشکل مواجه نشویم.

مشکلی با شماره پیراهن بشار رسن نداریم

حسینی درباره شماره های پیراهن متفاوت رسن در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: این موضوع ایرادی ندارد و afc اجازه این کار را داده است که قبل از بازی تغییراتی در لیست آسیایی خود بدهیم اما نام بازیکنان که در پشت پیراهن قرار می گیرد باید با لیست اسامی اعلام شده به afc هماهنگ باشد.

برانکو باید 18 بازیکن موردنظرش را اعلام کند

او بیان کرد: از لیست 27 نفره تیم فقط 18 بازیکن به همراه 11 عضو کادر فنی می توانند راهی عمان شوند و برابر الاهلی عربستان صف آرایی کنند. براین اساس برانکو باید نظر نهایی را در مورد بازیکنان اعزامی به عمان اعلام کند.

عربستانی ها براید غرامت کارشکنی هایشان را پرداخت کنند

مدیر روابط بین الملل پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: تیم ما حق دارد از حریفان آسیایی خود در تهران پذیرایی کند اما به علت کارشکنی های عربستانی ها تاکنون امکان میزبانی نداشتیم. به هر حال بازی در کشور ثالث برای ما هزینه هایی دارد که باید مسئولان afc مبلغی را به عنوان غرامت به تیم های ایرانی حاضر در آسیا بدهد تا جبران هزینه ها در کشور بی طرف شود.

 انتهای پیام/

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار