تقسیم بندی مازندران به دو منطقه هندبالی

هندبال مازندران با هدف تمرکز زدایی، شناسایی و کشف استعداد ورزشی در این رشته در تقسیمات استانی به دو منطقه تقسیم بندی شد.

به  گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد حسین شکیبافر رئیس هیات هندبال مازندران از فعالیت ۲۲ هیات هندبال شهرستان و چند هیات در بخش‌ها و شهر‌های تابعه در سطح استان خبرداد و گفت: باتوجه به گستردگی جغرافیایی استان مازندران تقسیم بندی استان مازندران به دو منطقه هندبالی با هدف تمرکز زدایی، استفاده از خرد جمعی، شناسایی و کشف استعداد‌ها و پتانسیل ها، شناخت فرصت‌ها و چالش‌های مختلف راه اندازی شد.


وی با اشاره به نگاه ویژه هیات هندبال مازندران به رده سنی نونهالان و نوجوانان و تیم‌های پایه افزود: استعدادیابی و استعدادپروری در صدر فعالیت مناطق خواهد بود و مسئولین مناطق فعالیت هیات‌های تابعه را در این خصوص مورد ارزیابی و نظارت قرار خواهند داد.


رئیس هیات هندبال مازندران امکانات مادی و معنوی و منابع انسانی هر منطقه را قابل ملاحظه دانست و گفت: بررسی وضع موجود و شناسایی نقاط ضعف و قوت هیات‌ها مورد رصد قرار گرفته و هیات‌های کم کار و غیر فعال شناسایی و در صورت عدم رعایت انتظارات هیات استان و ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها تصمیمات لازم گرفته می‌شود.


شکیبافر در خصوص تشکیلات اداری مناطق افزود: مسئول منطقه به عنوان نماینده رئیس هیات استان در منطقه حضور فعال خواهد داشت و علاوه بر مسئول منطقه، یک نفر بعنوان دبیر و پنج نفر دیگر با شرح وظایف مشخص توسط هیات استان منصوب و فعالیت خواهند کرد.


مازندران با وسعتی معادل ۲۳۷۵۶ کیلومتر مربع، ۴۶/۱ درصد از مساحت کشور را در بر داشته و بر اساس آخرین تقسیمات کشوری، استان مازندران دارای ۲۲ شهرستان متشکل از ۵۸ شهر است که حدود سه و نیم میلیون نفر جمعیت را در خود جای داده که بر اساس بررسی‌های انجام شده توسط هیات هندبال مازندران ۱۲ شهرستان شرق استان متشکل از ۲۹ شهر در منطقه یک استان و همچنین ۱۰ شهرستان غرب استان متشکل از ۲۹ شهر در منطقه‌ی دو استان جای دارند.


انتهای پیام/آ


منطقه بندی هندبال مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار