یازدهمین جشنواره سراسری تئاترهای کوتاه ارسباران برگزار می‌شود

یازدهمین جشنواره سراسری تئاترهای کوتاه ارسباران به دبیری احمد رجب‌پور تا روز 26 مردادماه برگزار می‌شود.

یازدهمین جشنواره سراسری تئاترهای کوتاه ارسباران برگزار می‌شودبه گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یازدهمین جشنواره سراسری تئاترهای کوتاه ارسباران، از روز 22 مرداد در شهرستان اهر آغاز به کار کرده که تا 26 مردادماه ادامه خواهد داشت. دبیری این جشنواره را احمد رجب‌پور بر عهده دارد.

آثار شرکت‌کننده در این جشنواره حداکثر از 15 دقیقه زمان برخوردارند و در دو بخش خیابانی و صحنه‌ای اجرا می‌شوند. در بخش جنبی جشنواره نیز نمایش‌های آیینی و سنتی اجرا می‌شود. در بخش صحنه‌ای این دوره از جشنواره، 13 اثر و در بخش خیابانی و آیینی و سنتی، 10 اثر شرکت کرده‌اند که پس از داوری، برگزیدگان بخش‌های کارگردانی، بازیگری، نویسندگی، طراحی صحنه، موسیقی، نور و دیگر بخش‌ها جوایز نفیسی از جمله دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جوایز نقدی دریافت می‌کنند.

داوری بخش نمایش‌های خیابانی یازدهمین جشنواره سراسری تئاترهای کوتاه ارسباران را داریوش نصیری، سیروس همتی و سامان خلیلیان و داوری آثار بخش صحنه‌ای را کریم اکبری‌مبارکه، عباس شاه‌محمدزاده و عبدالحسین لاله بر عهده دارند.

نمایش‌های بخش خیابانی، از ساعت 19:30 تا ساعت 24 در سه مکان پارک دکتر قاسم‌خان، پارک شیخ شهاب و پارک آنالار و نمایش‌های بخش صحنه‌ای در سالن میرزاجعفر قرچه‌داغی و پلاتو استاد محب‌اهری اجرا می‌شوند.

در مراسم اختتامیه جشنواره، از خانواده شهید «حسین فتاح» که خود از اهالی تئاتر بوده، تقدیر می‌شود.

شایان ذکر است؛ آیین پایانی یازدهمین جشنواره سراسری تئاترهای کوتاه ارسباران به دبیری احمد رجب‌پور، روز پنجشنبه 26 مردادماه ساعت17 در اهر برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/

 

جشنواره تئاتر اهر آغاز به کار می‌کند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.