طیبی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

تولید انبوه مته‌هایی با رکورد ساعت بالای کارکرد

رئیس جهاد دانشگاهی گفت: تولید مته‌هایی با رکورد ساعت بالای کارکرد از جمله محصولات جدید این نهاد است که به تولید انبوه رسیده است.

تولید محصولات دانش بنیان توسط نخبگان دانشگاهی/ راه اندازی واحد‌های فناور در حوزه فعالیت‌های قرآنیحمیدرضا طیبی رئیس جهاد دانشگاهی در گفت و گو  خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اظهار کرد: جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد علمی انقلابی فعالیت‌های مطلوبی در حوزه پژوهش و فناوری انجام داده است و با تربیت نیرو‌های متخصص در تلاش است تا گام هایی جهت پیشبرد اهداف کشور بردارد.

وی بیان کرد: در حوزه پژوهش و فناوری اقدامات موثر و کاربردی انجام شده که نتیجه آن تبدیل علم به ثروت و تولید محصولات دانش بنیان است.

طیبی افزود: سازمان برنامه و بودجه اجرای ۱۲ پروژه مشترک را با جهاد دانشگاهی به تصویب رسانده تا نیاز‌های کشور در حوزه علم و فناوری برطرف شود و در این راستا جهاد دانشگاهی با تربیت نیرو‌های متخصص و جهادی سعی در برداشتن باری از دوش کشور است.

وی عنوان کرد: راه اندازی واحد‌های فناور در حوزه فعالیت‌های قرآنی و مراکز رشد از جمله  اقدامات مهم جهاد دانشگاهی طی سال‌های گذشته است تا بر تکیه بر فکر و ایده خلاق جوانان دانشگاهی تولیدات با کیفیت را افزایش دهد.

طیبی تاکید کرد: تولید مته‌هایی با رکورد ساعت بالای کارکرد از جمله محصولات جدید این نهاد است که به تولید انبوه رسیده است و جهاد دانشگاهی در تولید تکنولوژی همیشه پیشگام و همراه جامعه دانشگاهی است.

وی گفت: تحقق شعار اقتصاد مقاومتی و اجرای برنامه‌ها در پیشبرد اقتصاد دانش بنیان از جمله اولویت های جهاد دانشگاهی محسوب می شود و در این راستا نخبگان جوان دانشگاهی طرح های کاربردی خوبی ارائه کرده اند.

انتهای پیام/

 مته‌های با رکورد ساعت بالای کارکرد به تولید انبوه رسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.