تاجگردون در جمع خبرنگاران:

دو وزیر معرفی شده در معرض خطر هستند اما باید صبر کرد/ لابی‌ها در رای اعتماد نمایندگان تاثیرگذار است

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه گفت: لابی‌ها و مسائل منطقه‌ای هم در رای اعتماد نمایندگان تاثیرگذار است و این لابی‌ها خیلی هم مذموم نیست.

دو وزیر معرفی شده در معرض خطر هستند اما باید صبر کرد/ لابی‌ها در رای اعتماد نمایندگان تاثیرگذار استبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه در حاشیه صحن علنی صبح امروز (24 مرداد ماه) مجلس با حضور در جمع خبرنگاران درباره برخی حاشیه‌ها در مورد وزرای معرفی شده به مجلس گفت: حرف‌هایی که در بیرون وجود دارد خیلی در مجلس مطرح نیست و در عین حال گاهی مسائلی اتفاق می‌افتد که قابل پیش‌بینی نیست مثل رای اعتماد به کابینه یازدهم و رای عدم اعتماد مجلس به ‌آقای نجفی که ما آن را پیش‌بینی نمی‌کردیم.

وی افزود: به نظرم یکی دو تا از وزرای معرفی شده در معرض خطر هستند ولی باید تا روز آخر صبر کرد. جهت گیری کلی مجلس هم رای اعتماد به همه وزرای پیشنهادی است. در بین نمایندگانی که سیاسی نگاه نمی‌کنند و نگاه کارشناسی به مسائل دارند بحث‌های اقناعی هم در جریان است. مثلا من به طرفداری از وزیری صحبت کرده بودم و امروز جمعی از دوستان مخالف درباره ایشان با من بحث کردند. در مواردی من آنها را قانع کردم و در برخی موارد هم آنها من را قانع کردند.

تاجگردون تاکید کرد: لابی‌ها و مسائل منطقه‌ای هم در رای اعتماد نمایندگان تاثیرگذار است و لابی‌ها خیلی هم مذموم نیست.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس درباره ترکیب اقتصادی کابینه دوازدهم نیز گفت: من این ترکیب را متعادل‌تر و هماهنگ‌تر می‌دانم فارغ از بحث اقتصادی در دولت قبل، موضوع عدم هماهنگی تیم اقتصادی مطرح بود اما در این تیم رییس‌جمهور هماهنگی را ارجح دانسته تا اینکه بخواهد سطح تخصصی را بالاتر ببرد.

وی خاطرنشان کرد: من نمی‌توانم بگویم آقای کرباسیان نسبت به آقای طیب‌نیا برتری دارد ولی رییس‌جمهور افراد را طوری انتخاب کرده که با بخش مالی و پولی هماهنگ‌تر باشند.

انتهای پیام/

ترکیب كابينه دوازدهم را متعادل‌تر و هماهنگ‌تر از قبل می‌دانم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار