دلخوش در مخالفت با وزیر پیشنهادی اطلاعات؛

وزارت اطلاعات باید امنیت اقتصادی را تامین کند

نماینده مردم صومعه سرا گفت: وزارت اطلاعات باید برای تحقق اقتصاد مقاومتی وارد عمل شود و سلامت اقتصادی را برای محیط اقتصادی کشور رقم بزند.

دلخوشبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سید کاظم دلخوش نماینده مردم صومعه سرا در جریان رای اعتماد به کابینه دوازدهم و در مخالفت با حجت‌الاسلام سید محمود علوی  وزیر پیشنهادی اطلاعاتگفت: از محمود علوی تشکر می کنم که به همراه سربازان گمنام امام زمان(عج) در امنیت کشور همواره تلاش کرده اند و بخش زیادی از امنیت کشور را مدیون آنها هستیم.

وی افزود: در خصوص برنامه های وزیر پیشنهادی اطلاعات نقد هایی وجود دارد، و از این امر گله مند هستیم که برنامه ای ندارید.

نماینده مردم  صومعه سرا تصریح کرد: فضای مجازی این روزها شرایط پیچیده‌ای به خود گرفته، هر چند  نگران آن نیستیم که فضای مجازی در اختیار همه قرار گیرد، اما این فضا وقتی آرمان مردم را مورد هجوم قرار داده و ناموس ملت را تهدید می کند، شرایط به گونه ی دیگری می شود.

دلخوش بیان داشت: این فضاها به چه حقی اجازه توهین به ملت را می دهند، و در شرایطی که ایران به عنوان ام القرا کشورهای اسلامی شناخته می شود هم مسئولین و هم مردم در تهدید فضای مجازی قرار دارند و متاسفانه در طول یک سال گذشته هیچ برخوردی با این فضای مجازی با این درصد تهدیدات نشده است.

وی گفت: بحث فیلترینگ مشکلات را بیشتر کرد، هیچ کاری انجام نشد، هر چند در برنامه وزیر پیشنهادی اطلاعات  به مسائلی از جمله نگاه حاکمیتی ،استقلال حرفه ای، رویکرد جهادی و سیانت اطلاعاتی از مردم اشاره شده اما شاهد عملی شدن آن در طول یک سال گذشته نبودیم.

دلخوش تصریح کرد: در استان گیلان یک عامل داخلی  در فضای مجازی به استاندار و امام جمعه توهین می کند، اما برخوردی با آن نمی شود، مضاف بر اینکه با عواملی هم که شناسایی شده برخوردی نمی شود.

 

نماینده مردم  صومعه سرا تصریح کرد: سوال من درباره برنامه راهبردی محمود علوی این است  که در شناسایی و راهبرد مقابله با تهاجم دشمن در چه سطحی است و آیا در جنگ نرم و سخت  تا کنون ورود کرده‌اید  و آیا این برنامه‌ها قابلیت اجرایی دارد.

وی تصریح کرد: هیچ دوره آموزشی  در وزارت اطلاعات برای مسئولین در سطوح میانی و پایینی گذاشته نمی شود، هر چند که در برنامه نوشته شده وجود دارد، اما ما عملا نمی بینم و در نهایت با وجود این انتصاب‌ها و اشتباهات نظام برخی باید هزینه آن را بدهند.

دلخوش در بخش پایانی سخنان خود به بحث اقتصاد مقاومتی اشاره و اظهار کرد: وزارت اطلاعات  باید برای تحقق اقتصاد مقاومتی وارد عمل شود و امنیت سلامت اقتصادی را برای محیط اقتصادی کشور رقم بزند.

انتهای پیام/

موافقان و مخالفان وزیر پیشنهادی اطلاعات

رای اعتماد مجلس به كابينه دوم حسن روحانی

موافقان و مخالفان کابینه دوازدهم 

اعضای پیشنهادی کابینه دوازدهم+اسامی و برنامه وزرا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار