رونمایی از نخستین نشریه بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس

در مراسمی از نخستین نشریه بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس رونمایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ نخستین نشریه داخلی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس با عنوان «فصلنامه ایثار فارس» در مراسمی با حضور مدیرکل، معاونین، روسای ادارات و جمعی از کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان رونمایی شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در مراسم رونمایی این اثر گفت: «فصلنامه ایثار فارس» اقدام خوبی در زمینه پوشش خبر‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت محسوب می‌شود و امید است با انتشار این فصلنامه گام موثری در زمینه معرفی شهدا و ایثارگران استان فارس و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برداشته شود.

این نشریه با نظارت مجتبی دینی رئیس دفتر مدیرکل و روابط عمومی بنیاد فارس و با دبیری خبر لیدا ابراهیمیان تهیه شده است. سیدمحمدصادق طاهری، رضا بهارلو، احمدرضا مداح و حسین خسروی، عکاس و مژگان نجفی نیز تایپیست این نسخه از فصلنامه ایثار فارس بوده است.

نسخه شماره یک فصلنامه ایثار فارس که ویژه فصل بهار ۱۳۹۶ است به چاپ اخبار، گزارش‌ها و عکس‌های خبری در خصوص خدمات رسانی به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، برنامه‌ها و طرح‌های شاخص بنیاد و اخبار شهرستان‌های فارس پرداخته است.

انتهای پیام/ن

رونمایی از نشریه بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار