مدیر کل آموزش و پرورش لرستان:

راه اندازی ۳ مرکز یادگیری محلی سوادآموزی در لرستان

سه مرکز یادگیری محلی سواد آموزی بزودی در لرستان راه اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ دریکوند، مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در شورای پشتیبانی سواد آموزی گفت: سه مرکز یادگیری محلی سواد آموزی بزودی در لرستان ایجاد می‌شود.

دریکوند افزود: در این مراکز در کنار برنامه‌های سوادآموزی مهارت‌های زندگی و سبک‌های فرزند پروری هم به سواد آموزان آموزش داده می‌شود.

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان ریشه‌ی بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را کمبود سواد و معلومات اجتماعی دانست و گفت: ما می‌خواهیم به سواد آموزان یاد بدهیم که باید با مسالمت در کنار یکدیگر زندگی کنند و از بودن در کنار همدیگر احساس شادی و نشاط کنند.

دریکوند با قدردانی از همراهی و همکاری دستگاه‌های اجرایی لرستان گفت: برخی از دستگاه‌های اجرایی لرستان به تفاهم نامه منعقد شده با حوزه معاونت سوادآموزی پایبند بودند و تلاش‌های زیادی هم برای انجام تعهدات خود انجام دادند.

مدیرکل آموزش وپرورش لرستان همچنین به حجم ابلاغی سواد آموزان در سال جدید اشاره کرد و افزود: حجم ابلاغی مناطق و شهرستان‌ها به بخشداران و فرمانداران ابلاغ شده و تکالیف دستگاه‌های اجرایی هم دقیقاً مشخص شده است.

دریکوند با بیان اینکه وظیفه‌ی نهضت سوادآموزی تنها آموزش خواندن و نوشتن نیست گفت: آموزش مهارت‌های زندگی، افزایش اعتماد اجتماعی و افزایش انگیزه‌ی زندگی سالم و اثر بخش از مسئولیت‌های نهضت سوادآموزی است.

 انتهای پیام/ د

مرکز سواد آموزی در لرستان راه اندازی می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار