۲۸۱ مورد حریق ۴ ماه گذشته در ساری

۲۸۱ مورد حریق چهار ماه گذشته در شهرستان ساری مهار شد.

به  گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  احمد رضا علیزاده رئیس اداره عملیات آتش نشانی ساری از افزایش آمار آتش سوزی در ایام تابستان با توجه به گرمای هوا در سطح شهرستان ساری خبر داد.


وی افزود: بیشترین امار حریق با رقم ۲۸۱ مورد در این مدت مربوط به حریق معابر و گذرگاه‌ها، فضای سبز و کشاورزی است که در تیر و مرداد به اوج خود رسیده است.


رئیس اداره عملیات آتش نشانی ساری گفت: بیشتر این اتش سوزی‌ها مربوط به علف‌های هرز، ضایعات کنار جاده‌ها و در زمین خالی، کشاورزی وباغات است که متاسفانه در بعضی مواقع با سرایت به نقاط همجوار منجر به بروز خسارت زیاد به درختان باغ و جنگل می‌شود.


وی گفت: به بیشترین امداد رسانی آتش نشانی ساری مربوط به حوادث تصادف، آسانسور و مشاهده حیوانات وحشی بود و آمار‌ها نشان می‌دهد در بخش تصادفات جاده‌ای بیشترین آمار تلفات و خسارات جانی را داشته ایم.


علیزاده از شهروندان خواست به موارد ایمنی توجه بیشتری داشته باشند و از ایجاد آتش جهت پاکسازی مزارع و باغات به طور جدی پرهیز کنند.


وی از همه رانندگان و بخصوص مسافران خواست به قوانین راهنمایی و رانندگی توجه بیشتری کرده و بر رعایت سرعت و سبقت مجاز و مطمئنه، بستن کمربند ایمنی و داشتن خاموش کننده دستی در خودرو تاکید کرد.


انتهای پیام/آ


حریق در صدر حوادث شهری ساری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار