تکذیب خبر جان باختن زائران ایرانی خانه خدا

نماینده بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت خوزستان خبر جان باختن زائران ایرانی خانه خدا را تکذیب کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدابوالحسن حسن‌زاده، نماینده بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت خوزستان ضمن تکذیب خبر انتشار یافته در فضای مجازی مبنی بر جان باختن حدود 30 تن از زائران ایرانی خانه خدا بیان کرد: تمام زائران ایرانی در صحت و سلامت هستند و جای هیچ نگرانی وجود ندارد و فردا 25 مردادماه نیز اولین کاروان از خوزستان اعزام می شوند.
وی افزود: خوشبختانه تمام زائران ایرانی اکنون در صحت و سلامت هستند و اخیرا یکی از زائران ایرانی که حدود 80 سال عمر داشت، فوت شد که در زیرنویس شبکه خبر، اطلاع‌رسانی گردید، اما به طور کلی جان باختن زائران، قبل، بعد یا حین اعمال حج، در مکه و مدینه امری عادی است.
وی اذعان داشت: در سال‌های گذشته نیز به صورت موردی، بحث فوت یکی یا 2 نفر از زائران را داشتیم، در حال حاضر نیز جای هیچ نگرانی برای حجاج و اعزام زائران وجود ندارد، مسئولان سازمان حج و زیارت ایران و همچنین مسئولان بعثه مقام معظم رهبری، اشراف کامل بر مسائل دارند.
نماینده بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت خوزستان با اشاره به اینکه حجاج خوزستانی، جزو آخرین زائران اعزامی خواهند بود، تصریح کرد: فردا اولین کاروان حجاج خوزستانی، ساعت حدود 13 ظهر، از طریق فرودگاه بین‌المللی اهواز اعزام خواهند شد و برای اعزام زائران خوزستانی جای نگرانی اکنون وجود ندارد.
انتهای پیام/گ

جان باختن زائران ایرانی صحت ندارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.