هفته آینده؛

تجلیل از خبرنگاران ایذه

آیین تجلیل از خبرنگاران شهرستان ایذه روز شنبه هفته آینده برگزار می گردد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسن محمدی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایذه با اشاره به برگزاری آیین تجلیل از خبرنگاران این شهرستان گفت: امسال برای نخستین‌بار در سطح این شهرستان شاهد یک برنامه درخور و ارزنده به پاسداشت زحمت خبرنگاران هستیم.
وی با بیان اینکه خبرنگاران همواره در شرایط مختلف بدون هیچ ادعایی رسالت خود را انجام داده‌اند بیان داشت: ما مسؤولان نیز نباید در مقابل این زحمات صادقانه و مسؤولانه جامعه رسانه‌ای شهرستان بی‌تفاوت باشیم و با همت فرمانداری و چند اداره دیگر شهرستان امسال یک برنامه شایسته صورت خواهد گرفت.
محمدی افزود: قرار است این برنامه روز شنبه، 28 مرداد با حضور تمام مسؤولان شهرستان و همچنین مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان در تالار مولوی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایذه با بیان اینکه در این آیین، برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری برگزار خواهد شد تصریح کرد: درصددیم تا در صورت اقدام خبرنگاران، در سالن ورودی محل برگزاری همایش عکس‌های خبری و خبرهای برگزیده خبرنگاران شهرستان به صورت پوستر به نمایش در آید.
این مقام مسئول اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، قرار است حضور خبرنگاران به همراه خانواده آن ها باشد و همچنین حضور مردم و شهروندان ایذه‌ای در این مراسم باعث دلگرمی اصحاب رسانه برای ادامه راه و کار خود است و انتظار می‌رود شهروندان در این آیین حضور داشته باشند.
انتهای پیام/گ

هفته آینده از خبرنگاران ایذه تجلیل می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.