مدیر کل کانون فارس:

توزیع لوازم التحریر متناسب با هویت اسلامی ایرانی

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از توزیع لوازم التحریر متناسب با هویت اسلامی ایرانی در بین دانش آموزان استان فارس خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ زهرا افتخاری مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس گفت: ساماندهی و عرضه تولیدات و فعالیت های فرهنگی و هنری و ادبی متناسب با الگوهای اسلامی و ایرانی بایستی انجام پذیرد.


وی با تاکید بر اینکه لوازم التحریر توسط کارشناسان مجرب کانون کشور تهیه شده افزود: با توجه به اهمیت و ضرورت تعامل دستگاه های فرهنگی فعال در حوزه کودک و نوجوان، این اقدام در راستای گسترش دامنه ی پوشش فعالیت های فرهنگی مناسب و همچنین مشارکت و بهره گیری بهینه از امکانات و توانمندی های موجود و تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال صورت می گیرد.


افتخاری به فعالیت های سال گذشته این اداره در راستای بهره مندی دانش آموزان از لوازم التحریر ایرانی اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: تلاش کردیم تا با اقلام مناسب دانش آموزان را در جهت استفاده از محصولات تولید داخل که هم متناسب با فرهنگ ملی و مذهبی ماست تشویق کنیم و هم محصولات با کیفیت را در اختیارشان بگذاریم.


به گفته افتخاری، اداره کل آموزش و پرورش با برگزاری نمایشگاه هایی در اداره های وابسته در مناطق و شهرستان ها، با عرضه ی این محصولات در راستای خدمت رسانی به کودکان و نوجوانان با کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان فارس تعامل و همکاری می کند.


توزیع لوازم التحریر متناسب با هویت اسلامی ایرانی در بین دانش آموزان فارس با همکاری معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان، در سال تحصیلی جدید انجام می گیرد.
انتهای پیام/ر


توزیع لوازم التحریر در بین دانش آموزان فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار