کریمی اصل در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

بهره مندی ۵۸ هزار خانوار از خدمات کمیته امداد

معاون حمايت و سلامت خانواده كميته امداد استان تهران گفت:بیش از ۵۸ هزار خانوار از خدمات كميته امداد در استان تهران بهره مند می شوند.

بهره مندی ۵۸ هزار خانوار از خدمات کمیته امدادعلی كريمی اصل معاون حمايت و سلامت خانواده كميته امداد استان تهران در گفتگو با خبرنگارحوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛اظهار داشت: اجرای طرح های غربالگری سلامت در پنج سرفصل شامل آزمايشات، بينايی سنجی، سنجش تراكم استخوان، شنوايی سنجی، بهداشت دهان و دندان برای بيش از ۱۷ هزار مددجوی تحت حمايت كميته امداد استان تهران در جهت افزايش و حفظ سلامت جسمی آنان به صورت رايگان تا پايان سال جاری اجرا می شود.

وی با بیان اینکه مبلغ يک ميليارد تومان اعتبار برای اجرای اين طرح ها، تخصیص داده شده است، ادامه داد:اين اقدام از محل كمک های مردمی جمع آوری شده از جمله صدقات اجرایی شده و با همكاری مراكز طرف قرار داد اين نهاد تا پايان امسال ادامه دارد.

وی تصریح کرد:اجرای طرح بهداشت دهان و دندان برای يک هزار و ۵۰۰ كودک شش تا ۱۸ سال تحت حمايت اين نهاد در شهر تهران و شهرستان های سطح استان با مشاركت جامعه خيران دندانپزشک اجرا می شود.

کریمی اصل با بیان اینکه بيش از ۵۸ هزار خانوار از خدمات كميته امداد در استان تهران بهره مند می شوند، افزود: كميته امداد مددكار محور است و گسترش خدمات مددكاری تخصصی و مشاوره، سرمايه گذاری برای توانمند سازی اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی مددجويان و اقشار نيازمند، تسهيل و تسريع در ارائه خدمات، توسعه خدمات مددكاری با محوريت مددكاران زن با توجه به جمعيت زن سرپرست خانوار، صيانت از نهاد خانواده و ايجاد مشوق های لازم برای امر ازدواج مددجويان از جمله رويكردهای مهم اين نهاد در حوزه حمايت و سلامت خانواده است.

انتهای پیام/

اجرای طرح غربالگری سلامت برای 17 هزار مددجوی کمیته امداداستان تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار