راه اندازی مرکز جامع خدمات بهزیستی در ثلاث باباجانی

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشورگفت:با راه اندازی مرکز جامع خدمات بهزیستی در شهرستان ثلاث باباجانی در بخش های توانبخشی، اجتماعی و پیشگیری خدمات جامع ارائه می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ حبیب الله مسعودی فرید معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور  در سفر به کرمانشاه  گفت:این مراکز در راستای خدمات پیشگیرانه، آموزش مهارت های زندگی، مهارت های پیش از ازدواج، غربال گری های حوزه پیشگیری از معلولیت ها مانند بینایی سنجی و شنوایی سنجی ارائه خدمات خواهند داشت.


به گفته وی در حوزه های اجتماعی در این مراکز خدماتی مانند توانمندی اقتصادی، اجرای طرح تأمین مالی خرد، شناسایی گروه های در معرض آسیب و مداخلات بهنگام نیز صورت می گیرد و موجب ارائه خدمات تجمیع شده تمام حوزه های بهزیستی به افراد مناطق محروم و برخورداری آنها از امکانات به صورت یکجا می شود.


وی با بیان اینکه  ظرفیت پذیرش خانوارها در این مراکز با توجه به وسعت منطقه و هر شهری متفاوت است  گفت: اعتبار در نظر گرفته شده برای مرکز جامع خدمات بهزیستی که به صورت پایلوت در شهرستان ثلاث باباجانی راه اندازی می شود  فعلا 70 میلیون تومان است.

 

انتهای پیام/ز

ارائه خدمات جامع بهزیستی در ثلاث باباجانی

 



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار