قرار گرفتن شهدای مدافع حرم در اوج سربلندی

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: مردان پاک و مجاهد مثل سردار علی پور و شهدای مدافع حرم در اوج سر بلندی و اقتدار هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان بیان داشت: هنوز هم هزینه های دوران جنگ تحمیلی را می پردازیم و بی شک نقش جوانان و تلاشگران عرصه اقتدار و دفاع از مرزها برای جلوگیری از تهاجم دشمنان در شرایط کنونی و ناامنی های خاورمیانه ، قابل ستایش است.


وی گفت: برای اینکه ذلت را نبینیم باید اقدامات پیش دستانه انجام دهیم و خوشبختانه چنین تلاش هایی در سطح کشور و در مرزهای ما انجام می شود.

سردار حسن شاهوارپوراظهار کرد: اگر اقدامات پیشگیرانه پاسداران ، بسیجیان و حزب الله در برابر جریان تکفیری نبود همان بلایی که در جنگ با عراق بر سر ما آمد ، تکرار می شد.


فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان تاکید داشت: این راه که شهدای مدافع حرم انتخاب کرده اند راه سربلندی ملت ما است و خداوند وعده داده است که مومنان اگر مقاومت کنند حتما پیروزی می شوند و دشمنان شکست خواهند خورد.


سردار شاهوارپور بیان داشت: گروه های تکفیری را محکوم به شکست می دانم و این دست پرورده های استکبار جهانی با خواری و ذلت شکست های زیادی را متحمل شده اند و روزهای پایانی عمر خود را سپری می کنند.


وی گفت: موضوع دفاع از حرم یک نماد است هر کس به راه دفاع ار حرم اعتقاد دارد به ولایت اعتقاد دارد و سردارعلی پور از شخصیت هایی بود که در کوره انسان سازی ساخته شد و مزد خود را از ابا عبدالله(ع) گرفت.


وی اضافه کرد: در شهرهای که تحت کنترل داعش بود مفتضحانه در حال تخلیه و فرار هستند و مناطق شیعه نشین با خون پاک این عزیزان که راه حق و حقیقت است آزاد می شوند و آنچه که می ماند ملت ایران است.


انتهای پیام/م

محکومیت گروه های تکفیری به شکست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.