مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان؛

سرمایه گذاری گسترده در زمینه ایجاد ترمینال مسافری بین المللی در چابهار انجام شده است

مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: سرمایه گذاری گسترده در زمینه ایجاد ترمینال مسافری بین المللی و تامین تجهیزات مورد نیازدر چابهار انجام شده است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: سرمایه گذاری گسترده در زمینه ایجاد ترمینال مسافری بین المللی و تامین تجهیزات مورد نیازدر چابهار انجام شده است.


بهروز آقایی افزود: در راستای توسعه صنعت حمل و نقل دریایی و گسترش گردشگری و جابجایی مسافر از طریق دریا، سرمایه گذاری گسترده در زمینه ایجاد ترمینال مسافری بین المللی و تامین تجهیزات مورد نیاز انجام شده است.


وی افزود: تکمیل ساخت ترمینال مسافری بین المللی بندر شهید کلانتری چابهار با زیربنای چهار هزار مترمربع و هزینه بالغ بر 55 میلیارد ریال خط مسافربری دریایی مسقط – چابهار با کشتی مسافربری مدرن از نوع HSC را برقرار کرد.


وی ادامه داد: هم اکنون به منظور حمایت و پشتیبانی از بخش خصوصی در راستای پایداری خط مسافری با تخصیص اعتبار لازم واگذاری ترمینال مسافری بین المللی بندر شهید کلانتری در قالب مناقصه در حال انجام است.


وی با بیان اینکه مردم بلوچستان و کشور عمان روابط نزدیک خویشاوندی و اشتراکات فرهنگی و اجتماعی زیادی دارند، گفت:حذف روادید بین دو کشور عمان و ایران و اجازه تردد خودروهای پلاک عمان در سطح استان سیستان وبلوچستان می تواند صنعت گردشگری و خط مسافری چابهار- مسقط را متحول کند.

 

انتهای پیام/گ

سرمایه گذاری در چابهار/ایجاد ترمینال مسافربری بین المللی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار