فعالیت 22 هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته اسکیت

مجمع سالیانه هیات اسکیت استان همدان به ریاست رییس فدراسیون اسکیت برگزارشد.

فعالیت 22 هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته اسکیتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمدرضایی رییس فدراسیون اسکیت همدان گفت : بر اساس آمار فدراسیون پزشکی 22 هزار نفر در این رشته ورزشی مشغول فعالیتند که قابل قبول نیست وباید برنامه ریزی کنیم تا این تعداد افزایش یابد.

وی افزود : احیای برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در رده جوانان و بزرگسالان از برنامه های این فدراسیون است که برای انتخاب و حضور این افراد در تیم های ملی اثرگذار است .

رییس فدراسیون اسکیت ادامه داد : درجلساتی که با شرکت توسعه ونگهداری اماکن ورزشی داشیتم نتایج خوبی گرفیتم اما اعتبارات دولتی خیلی محدود است و الان یک مجموعه 30 هزار متری در مجموعه ورزشی آزادی در اختیار داریم که بعد از گذشت یک دهه هنوز از حداقل امکانات بهره مند نشده است که به فکر جذب سرمایه گذاران خیر و حامیان مالی هستیم.

محمدرضایی خاطرنشان کرد : دراین زمینه با بانک های معتبر و شرکت های نفتی و شرکت پتروشیمی مستقردراصفهان وارد مذاکره شده ایم و در ماههای آینده شاهد به امضا رسیدن تفاهم نامه بین فدراسیون اسکیت وشهردای های کشوردر زمینه توسعه زیر ساختهای اسکیت خواهیم بود .

مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان هم دراین نشست با اشاره به عملکرد این اداره کل در 4ماهه نخست امسال گفت : در این مدت 25 عنوان فراملی در 11 رشته توسط ورزشکاران استان کسب شده است.

منعم اعتبارات عمرانی این اداره کل را در سال جاری 10 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: امسال 13 طرح به بهره برداری می رسد.

وی تعداد افراد دارای بیمه ورزشی در استان در سال جاری را تاکنون 44 هزار نفر بیان کرد و گفت : بطور میانگین 5 درصد از جمعیت استان زیر پوشش بیمه ورزشی هستند که تلاش می کنیم این میزان به 10 در صد افزایش یابد.

مجیدی رییس هیات اسکیت استان نیز افزایش رشته های اسکیت به چهار رشته ، فعال شدن آموزشگاههای اسکیت ، ادامه توسعه زیر ساختهای این رشته ورزشی، بهره گیری ازمربیان تخصصی و حضور در لیگ های برترملی را از برنامه های هیات اسکیت استان در سال 96 برشمرد.

انتهای پیام/ش.و

22 هزار اسکیت باز در همدان فعال هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.