مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان :

افتتاح 40 طرح فنی و عمرانی در صدا و سیمای مرکز سمنان

چهل پروژه فنی ، عمرانی و رسانه ای با حضور معاون امور استانهای رسانه ملی در صدا و سیمای مرکز سمنان به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ محمدمنتظر حجت مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان گفت : پوشش تلویزیونی دیجیتال TS3 شهرستان های سمنان ،دامغان و گرمسار ، پوشش تلویزیون شهری و روستایی شبکه های دیجیتال DVB-T در 11 ایستگاه استان ، بازسازی تاسیسات سه ایستگاه پر قدرت تلویزیونی و شش ایستگاه متوسط ، بازسازی استودیوی پخش رادیو و نودال دیجیتال مرکز ، راه اندازی سرورها و استوریج های صدا و سیمای مرکز سمنان و ساختمان بسیج رسانه با همکاری سپاه استان از مهمترین طرح هایی است که با حضور  علی دارابی معاون رسانه ملی سازمان صدا و سیما و محمدرضا خباز استاندار سمنان به بهره برداری رسید .

 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان هزینه اجرای این طرح ها را بالغ بر 54 میلیارد ریال اعلام و افزود : 40 میلیارد و 200 میلیون ریال از این اعتبار از محل منابع ملی و بقیه از محل منابع استانی تامین شده است .

 

با بهره برداری از این طرح ها علاوه بر افزایش کیفیت تولید و پخش صدا و تصویر ، پوشش دیجیتال برنامه های رادیویی و تلویزیونی در استان سمنان هم به 87 درصد افزایش یافت .

 

در مراسم بهره برداری از این طرح ها علی دارابی معاون امور استان های سازمان صدا و سیما و محمدرضا خباز استاندار سمنان حضور داشتند .


انتهای پیام / ذ


افتتاح ساختمان بسیج رسانه استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.