عدم کنترل خشم جان کودک 7 ساله را گرفت

جانشین دادستان شهرستان رودبار جنوب از دستگیری مجرم سابقه داری که در آخرین جنایت خود کودک 7 ساله ای را به قتل رسانده بود خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، حامد محمدی در تشریح جزئیات این خبر افزود: شخصی به نام (ع_ز) پس از درگیری لفظی با شخصی به نام(س_ع)به سمت خانه محل سکونت وی میرود.
محمدی بیان داشت: قاتل (ع_ز) که دارای سابقه کیفری و تحت تعقیب قرار داشت در محل سکونت (س_ع) با صاحبخانه وی نیز درگیری لفظی پیدا میکند که منجر به تیراندازی وفوت پسر7ساله صاحبخانه به نام امیر حمزه میگردد.
وی با بیان اینکه قاتل پس از ارتکاب جنایت از محل حادثه متواری میگردد، گفت: پس از وقوع این حادثه تلخ و جریحه دار شدن احساسات عمومی دستگیری قاتل در دستور کار این دادستانی قرار میگیرد.
حامد محمدی با بیان اینکه با تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی متهم 5بار شناسایی ولی متاسفانه موفق به فرار گردید،افزود: شب گذشته در یک عملیات غافلگیرانه وی در روستای محمد آباد مسکون دستگیر شد.
حامد محمدی گفت: این متهم داری سوابق کیفری متعدد از جمله حمل سلاح،تیر اندازی ایذایی،راه زنی و سرقت را در پرونده خود دارد.
وی با بیان اینکه متهم با قرار بازداشت موقت روانه زندان گردیده است،تصریح کرد: مراحل بازپرسی و تحقیق جهت روشن شده ابعاد این حادثه ادامه دارد.

انتهای پیام/ی

قتل کودک 7ساله رودباری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار