آیت الله در نجف آبادی: دولت دوازدهم دولت کار و مجاهدت باشد

آیت الله دری نجف آبادی درجمع مدیران استان مرکزی گفت:دولت دوازدهم دولت کار و مجاهدت باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی درجمع مدیران این استان با اشاره به دولت جدید گفت: دولت دوازدهم دولت کار و مجاهدت باشد.

آیت الله دری نجف آبادی افزود:دولت جدید باید از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها برای رفع موانع و مشکلات جامعه استفاده کند و به طور جد به مشکلات مردم رسیدگی کند.

وی اضافه کرد: ایران خانه امن و پایگاه عزت و شرف است و همه دستگاه‌های اجرایی کشور از جمله دولت دوازدهم باید در حفظ و نگه داری این خانه امن کوشا و دلیر باشند.

نماینده، ولی فقیه دراستان مرکزی ادامه داد: جایگاه مجمع تشخیص مصلحت نظام بسیار بالا و ارزشمند است و هر کجا در کشور مشکلی به وجود آمده است این مجمع با درایت و نگاه آگاهانه مشکلات را حل کرده است.

وی به وظایف محیط زیست اشاره کرد و گفت: مسئله محیط زیست یک مسئله ساده نیست و یک مسئله بین المللی است که باید به طور جد به مسائل و مشکلات آن‌ها در زمینه محیط زیست پرداخت.

وی در مورد دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران هم گفت: دشمنان در پی ضربه زدن به نظام و مخصوصا جوانان نظام هستند و باید همیشه و در همه جا از نفوذ دشمنان غافل نشد و  باید مراقب فرهنگ‌های بیگانه برای نفوذ در کشور بود.

انتهای پیام /ج

آیت الله دری نجف آبادی درجمع مدیران استان مرکزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.