ساماندهی سرویس های مدارس در استان اردبیل

رئیس پلیس راهور استان اردبیل گفت: با توجه به نزدیک شدن به فصل مدارس ساماندهی سرویس‌های مدارس استان اردبیل با جدیت در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رحیم آقامحمدی، رئیس پلیس راهور استان اردبیل در جمع روسای ادارات انجمن اولیا و مربیان سراسر کشور در اردبیل اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به فصل مدارس و با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع ساماندهی سرویس‌های مدارس نیاز است در این زمینه تصمیمات لازم و اساسی هر چه سریع‌تر اتخاذ شود و راهکارهای اساسی ارائه شود.

وی افزود: نیاز است که رانندگان سرویس‌های مدارس صلاحیت لازم را داشته باشند به طوری که برگه معافیت تحصیلی بیش از 5 سال نباشد تا هیچ گونه مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد که امیدواریم بتوانیم از این طریق تدابیر لازم را برای ساماندهی سرویس‌های مدارس در دستور کار قرار دهیم.

رئیس پلیس راهور استان اردبیل بیان کرد: نقش و وظایف خانواده‌ها نیز در این زمینه حائز اهمیت بسیار است به گونه‌ای که نیاز است به انتخاب سرویس مدارس در چارچوب مدارس و سازمان تاکسی‌رانی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند تا از این طریق بتوانند شرایط مناسب را برای حمل و نقل فرزندان خود فراهم کنند.

آقامحمدی تصریح کرد: امیدواریم در این زمینه با همکاری مسئولان و دستگاه‌های اجرایی مربوطه بتوانیم به تمامی اهداف خود در راستای تامین سلامتی و امنیت دانش‌آموزان دست یابیم و بدون هیچ مشکلی زمینه و شرایط لازم برای تحصیل آنان را فراهم کنیم، چرا که تحصیل حق مسلم آنان است و باید بهترین شرایط برای تحصیل دانش‌آموزان در استان فراهم شود.

وی اظهار کرد: یکی دیگر از انتظاراتی که ما از اولیای فرزندان داریم این است که در صورت مشاهده هر گونه تخلف سرویس‌های مدارس موضوع را از طریق سامانه 120 با ما در میان بگذارند تا بتوانیم در این زمینه هر چه سریع‌تر ورود پیدا کرده و مسئله را با جدیت پیگیری کنیم و با متخلفان برخورد قانونی داشته باشیم.

انتهای پیام/ح

رانندگان سرویس‌های مدارس صلاحیت لازم را داشته باشند

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.