افزایش سرقت برق در کهگیلویه و بویراحمد

قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از جمع آوری شش هزار برق غیرمجاز در سال ۹۶ خبر داد و گفت: وجود برق‌های غیرمجاز سبب خسارات فراوانی به بیت المال و وسایل برقی مشترکین برق بوده که سبب نگرانی‌ مردم شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ نادر جانی پور در کمیته جمع آوری برق‌های غیرمجاز شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: با پیگیری‌های مستمر همکاران شرکت, مردم و نیروی انتظامی تاکنون شش هزار برق غیرمجاز در این استان جمع آوری شده است.

وی با بیان اینکه برق‌های غیرمجاز جمع آوری عنوان شده در سال بوده است, خاطرنشان کرد: بیش از 10 اکیپ جمع آوری برق‌های غیرمجاز در کهگیلویه و بویراحمد هم اکنون فعال هستند.

قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: بیشترین برق های غیرمجاز جمع آوری شده در این استان مربوط به شهرستان بویراحمد و شهر یاسوج بوده است.

جانی‌پور با اشاره به برنامه ریزی‌های صورت گرفته در ارتباط با برق‌های غیرمجاز جمع آوری شده در کهگیلویه و بویراحمد, ادامه داد: دارندگان برق‌های غیرمجاز براساس قانون جریمه شده‌اند.

قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از شدت گرفتن برخورد قانونی با کسانی که اقدام به گرفتن برق غیرمجاز از شبکه‌های برق کنند خبرداد.

جانی‌پور تعداد برق‌های غیرمجاز جمع آوری شده در کهگیلویه و بویراحمد طی سال گذشته را بیش از 11 هزار برق غیرمجاز برشمرد و افزود: از مردم استان می‌خواهیم درصورت مشاهده برق غیرمجاز در هرنقطه‌ای از این استان با شماره تلفن 121 تماس بگیرند.

انتهای پیام/غ

11 هزار برق غیر مجاز در کهگیلویه وبویراحمد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.