بهادری در مخالفت با وزیر پیشنهادی بهداشت:

تأمین منابع مالی طرح تحول سلامت دچار ابهام است

نماینده مردم ارومیه گفت: امروز شاهدیم که تأمین مالی طرح تحول سلامت دچار ابهام است و بیمه‌ها وضعیت خوبی ندارند.

تأمین مالی طرح تحول سلامت دچار ابهام استبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سید هادی بهادری نماینده مردم ارومیه در جریان رای اعتماد به کابینه دوازدهم و در مخالفت با حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر پیشنهادی بهداشت، ضمن تشکر از زحمات وزیر و مجموعه وزارت بهداشت، اظهار داشت: متأسفانه یکی از مسائلی که به ویژه در مجموعه نظام پزشکی ما دیده می‌شود، بی‌عدالتی و تفاوت قابل توجه حقوق پزشکان با دیگر پرسنل بخش پزشکی است و حتی درآمد پزشکان در تخصص‌های مختلف هم تفاوت فاحشی با هم دارد.

وی با بیان اینکه ما پیرامون ادامه طرح تحول سلامت نگرانی‌هایی داریم، ادامه داد: وزیر پیشنهادی بهداشت در برنامه‌های خود مشخص نکرده که برای ادامه طرح تحول سلامت از چه طریق تأمین مالی صورت می‌گیرد و این بخش دچار ابهام است.

نماینده مردم ارومیه با تأکید بر اینکه وزارت بهداشت و درمان باید به موضوع بهداشت توجه بیشتری کند، تصریح کرد: از آن جایی که پیشگیری بهتر از درمان است توجه به مسائل بهداشت باید بیش از پیش در دستور کار این وزارتخانه قرار گیرد.

بهادری در ادامه به بیان مشکلات حوزه انتخابیه خود در بخش حوزه بهداشت و درمان پرداخت از جمله آن که گفت: دانشگاه علوم پزشکی ارومیه با بیش از ۱۴۰ سال قدمت باید حداقل جزو ۲۰ دانشگاه برتر علوم پزشکی کشور قرار می‌گرفت.

انتهای پیام /

موافقان و مخالفان وزیر پیشنهادی بهداشت

رای اعتماد مجلس به كابينه دوم حسن روحانی  

موافقان و مخالفان کابینه دوازدهم 

اعضای پیشنهادی کابینه دوازدهم+اسامی و برنامه وزرا

گزارش کامل باشگاه خبرنگاران جوان از اولین روز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار