استاندار قم:

تقسیم مشکلات صنعتی استان به دوبخش ملی واستانی

صادقی گفت:مشکلات صنایع با تغییر نگاه مدیران برطرف می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛مهدی صادقی ،استاندارقم شامگاه سه‌شنبه در مراسم تجلیل از کارآفرینان برتر و جوان که به مناسبت گرامیداشت روز صنایع کوچک و متوسط در استانداری قم برگزار شدگفت:با تبریک آغاز به کار دولت دوازدهم،مدیریت بهینه هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری از نشانه‌های افراد کارآفرین و موفق است.

وی افزود:با اعلام اینکه پیشکسوتان تولید از نعمت‌های کم نظیر استان قم هستند، این عزیزان به دلیل دغدغه‌های اخلاقی و اجتماعی که دارند با مشکلات بزرگ تولید دست و پنجه نرم می‌کنند.

استاندار قم بیان کرد:مشکلات صنعتی استان را به دو بخش ملی و استانی تقسیم کرد و البته وقتی که درست تحلیل می‌کنیم به این نتیجه می‌رسیم که مشکلات استانی ارتباط مستقیمی با مشکلات ملی دارد.

 استاندار قم ادامه داد:با بیان اینکه با اجرای درست قوانین می‌توان رضایت نسبی مردم را جلب کرد،‌ تا زمانی که رویکرد و نگاه واقع بینانه به شرایط صاحبان تولید نباشد مشکلات رفع نمی‌شود.

وی  گفت:با تأکید بر اینکه تنها با نگاه ملی می‌توان نیازهای استان قم را برطرف کرد، مسئولیت پذیری و پاسخ‌گویی تنها راه حل رفع مشکلات مردم است.

صادقی اظهارکرد:با بیان اینکه مشکلات واحدهای صنفی و صنعتی را پیگیری شده و با مراجع عالی دولت و مجلس بازتاب داده شده است،معمولاً فرایند تغییر و اصلاح برخی از قوانین طولانی است و حل آن زمان می‌برد.

استاندار قم تاکیدکرد:با تمام توان مشکلات استان را رصد و پیگیری می‌کنیم، خوشبختانه در دو ساله اخیر موانع اجرای درست و قانونی مالیات ارزش افزوده را برطرف کردیم،وی با بیان اینکه باید برای موانع توسعه کشور چاره اندیشی شود،برخی از مشکلات و کمبودهای کشور باید از طریق سیاستگذاران مرکزی پیگیری و رسیدگی شود.

وی اعلام کرد: با اعلام اینکه با رویکرد جدیدی که در سازمان امور مالیاتی ایجاد شده است برگشت مالیات ارزش افزوده حاصل صادرات به راحتی امکان‌پذیر شده است،  درک واقعی شرایط کشور به رفع و رجوع بسیاری از مشکلات صنعتگران و تولیدکنندگان استان کمک می‌کند.

صادقی افزود: با اشاره به اینکه با تغییر نگاه مدیران استانی می‌توان رضایت نسبی را برای مردم ایجاد کرد،باور کنید می‌توان با همین قوانین ناقض بسیاری از مشکلات صنعت تولید استان را برطرف کرد.

وی با تقدیر ویژه از فعالان عرصه تولید و اشتغال گفت: اکنون رفع مشکلات اقتصادی مهم‌ترین مسئله کشور است و فعالان عرصه تولید مجاهدانه در ایجاد اشتغال تلاش می‌کنند.

استاندار قم درادامه داداز رفع موانع سرمایه‌گذاری در استان خبر داد و در جلسات متعدد اما و اگرها و موانعی که بر سر راه سرمایه گذاران وجود دارد را بررسی و درصدد ایجاد امنیت و اطمینان خاطر برای حضور آن‌ها در قم هستیم.

خاطرنشان است در پایان این مراسم به مناسبت روز ملی صنایع کوچک و متوسط از ۴ کارآفرین جوان و برتر حوزه صنعت و تجارت با اهدای لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ح

 با نگاه ملی می‌توان نیازهای قم را برطرف کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار