هدفمند بودن انتشار تصویر بد رفتاری محیط بانان میانکاله

تصویر منتشر شده در فضای مجازی در خصوص بد رفتاری محیط بانان پناهگاه حیات وحش میانکاله مازندران با یک شخص مربوط به سه سال قبل و با هدف خاصی منتشر شده است. 

به  گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران در مورد انتشار تصویری در فضای مجازی که بدرفتاری محیط بانان میانکاله با یک مرد را نشان می دهد اعلام کرد این شخص اصرار داشت به زور و بدون داشتن مجوز وارد پناهگاه حیات وحش میانکاله شود که محیط بانان ابتدا قوانین و مقررات حاکم بر پناهگاه و شرایط محدودیت ورود گردشگر خارج از ظرفیت تحمل اکولوژیک را به دلیل تبعات منفی سنگین زیست محیطی به وی  متذکر شدند.

بر اساس این اطلاعیه، شخص مورد نظر ضمن بی توجهی به توضیحات منطقی محیط بانان با عصبانیت شروع به توهین و تهدید محیط بانان حاضر در صحنه می کند و به سمت آنان هجوم می برد که محیط بانان جهت جلوگیری از هرگونه تنش و درگیری تمهیدات لازم را بکار بسته و از حرکات تهاجمی وی جلوگیری و سپس با مذاکره این شخص را آرام کردند. 

روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران  اعلام کرد ارسال این تصاویر پس از آتش زدن مکرر پناهگاه حیات وحش میانکاله توسط افراد متخلف در روزهای گذشته نشان از هدفمند بودن این اعمال دارد، لذا این اداره کل پیگیری مجدانه و برخورد با عوامل انتشار این تصاویر را حق قانونی خود می داند.

این اداره در پایان از علاقه مندان محیط زیست خواست قبل از  انتشار موارد مشکوک، از صحت موضوع توسط مبادی قانونی و ذیربط اطلاع حاصل کنند تا تلاش شبانه روزی محیط بانان در انجام وظایف محوله سازمان از جمله خاموش کردن آتشی که همین متخلفان برافروختند، نادیده گرفته نشود.

انتهای پیام/ک

توضیحات اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران در مورد انتشار تصویری در فضای مجازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.