معاون امور استان های سازمان صدا و سیما خبر داد:

تشکیل ستاد 40 سالگی انقلاب در سازمان صدا و سیما

معاون امور استان های سازمان صدا و سیما گفت : ستاد ویژه چهل سالگی انقلاب برای انعکاس دستاوردهای نظام در رسانه ملی تشکیل شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علی دارابی معاون امور استان های سازمان صدا و سیما گفت : از فجر 96 تا فجر97 ویژه برنامه های گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شامل مستند ، نمایش و فیلم و سریال در شبکه های سراسری و استانی تولید و در این مدت پخش می شود.


وی همچنین با بیان اینکه شبکه ایران کالا بزودی به طور رسمی افتتاح می شود افزود : این شبکه باهدف حمایت از تولید و اشتغال داخلی و رونق کسب و کار بخصوص برای صاحبان سرمایه های خرد راه اندازی شده و در بخش های زیادی بطور رایگان تولیدات داخلی را معرفی می کند.


معاون سازمان صدا وسیما از تدوین نهایی برنامه پنج ساله رسانه ملی بنا بر فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی خبرداد و افزود : رئیس سازمان صدا وسیما به زودی این برنامه را به معظم له تقدیم می کند.


دارابی همکاری و همراهی با دولت دوازدهم و شوراهای اسلامی جدید را از سیاست های رسانه ملی بیان و تصریح کرد : در کنار انعکاس دستاوردها و برنامه های دولت از شبکه های سراسری و استانی ،خواسته ها و افکار عمومی نیز بطور منصفانه از این رسانه به مسئولان منتقل می شود.


معاون امور استان های سازمان صدا و سیما با بیان اینکه نقد به معنای سیاه نمایی نیست و هرگونه مچ گیری در صدا و سیما ممنوع است گفت :نقد در رسانه ملی با هدف اصلاح امور و کمک برای رفع عیوب است و از هرگونه نقد منصفانه حمایت می شود.


انتهای پیام / ه


سفر معاون امور استان های سازمان صدا و سیما به سمنان


منبع : صدا و سیما

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.